關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年7月12日 星期二

15cm拼布款口金@第38件手作仔

 


 


15cm拼布款口金@第38件手作仔


 


其實呢款15CM口金包包


做先過我送比HEI HEI的俄B款


因為試吓整, 結果做了出來


好靚好靚...連少爺都不斷讚好靚好靚


結果就有心機做第二個啦...哈哈..


 



當仲係到頭痛緊做咩款送比HEI HEI時


WOW...即刻解決哂啦...


因為決定拿拿臨快手整多一個先


咁就可以送比HEI HEI了...


而且佢哋幾個都未做過呢個款


我希望大家有新鮮感啊...



兩個做了出來


都很喜歡


送了一個給HEI HEI


另一個暫時還未捨得送朋友啊...


都是把它留在身邊多一會先...嘻嘻



這個15CM的手挽口金


真的很實用


可以放很多咭片, 錢等等的物件啊..


不過蕭C奶都未必捨得用囉...


只係放係屋到欣賞住先.


 


你哋又鐘意邊款呢???


2 則留言:

  1. 好靚呀!!!我鍾意左手邊那個多D~
    點解你咁厲害可以有咁多成品架...我仲度磨緊呀!!!!

    回覆刪除