關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月2日 星期六

好的開始

原本我係係msn到開blog的,但係發現咗我屋企好幾個月都唔可以開到出嚟.....加上大部份的朋友都係yahoo到開blog, 我想開好耐嫁啦,不過,一直都無時間同懶囉....直到今日有心情同有空...好啦...各位朋友....我今日就開始我的blog了.


係到又可以同啲朋友仔分享一吓自己的開心,唔開心的事...太好了.


3 則留言:

  1. 簫太...妳終於都要開返個yahoo blog 不過我呢三個月都無update...等我慢慢都要勤力返一d

    回覆刪除
  2. 冰冰, 係呀,我終於開咗了,趁有時間開咗先. 阿榮話喎: 佢係用呢個'蕭',唔係用呢個數'簫'呀.......我哋可以做blog友了. yeah!

    回覆刪除
  3. 真係唔好意思呀,蕭生蕭太...我打錯字 我會記住架

    回覆刪除