關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月18日 星期一

鬥氣

你常跟我說,我不是‘喜歡’妳。


我是‘愛’妳。


你總是說, ‘愛’與‘喜歡’是不同的。


我總愛跟你鬥氣說,有甚麼不同呢?


你一定會反駁我說,當然是不同啦!


你可以喜歡很多人物,東西。


但‘愛’是不同的,


愛’是包含了很多更深的意義,


當中包含了包容,體諒,忍耐,接受等等,


你總是滔滔不絕的告訢我知。。。


其實你每次都很認真的跟我說,我是知道的。


只是我愛跟你鬥氣啊。。。


因為我愛看你跟我鬥氣的樣子。


而且每次你總愛跟我說,我是‘愛’你啊!


不是‘喜歡’你,你明白嗎?


(心裡不禁甜絲絲的笑在心中


可以跟自己愛的人鬥氣,也是一種無比的幸福啊!


2 則留言:

  1. 你們已經係對方ge" 愛人 "啦~~~咁"情人"節唔使慶祝啦,"情人"節禮物都慳返~~~蕭師奶又可以慳一筆啦
    [版主回覆08/20/2008 09:33:00]話時話,阿榮老公真係好似無送嘢比我喎。。。。。佢就真係慳得就慳了。。。(咩你朋友咁嫁。。。)

    回覆刪除
  2. 可以跟自己愛的人鬥氣,也是一種無比的幸福啊
    妳講得好岩....有時就係鐘意見到同佢鬥氣個陣佢個樣.....妳地好sweet呢~~
    [版主回覆08/21/2008 17:23:00]你倆個都係啦。。。大家一齊sweet, sweet再sweet。。。。

    回覆刪除