關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月9日 星期六

塞翁失馬,焉知非褔

升職的結果巳經知道了.....而我......又無份了. 不過,都預咗啦, 自己知自己有幾多斤兩的. 讀書成績又唔出眾, 做嘢又唔係特別叻. 而家有份工做,而且工資都唔錯, 比起私人公司好好多了,仲想點呢?


當天知道結果,我當然要告訴給一直支持我,鼓勵我,關心我的同事知啦!當我告訴他們知後...... Veronica and Ada姐姐,怕我不開心, 靜靜買咗香格里拉酒店的Cheese Cake比我食,  Veronica出錢, Ada姐姐就出力, 佢哋買咗好多件.....好靚呀.....未食都巳經比蛋糕的外表引死了. Veronica話要好好慶祝吓我仲可以留係到幫佢哋做嘢喎, 佢仲話我哋係好自私嫁, 雖然好想我升職加薪,但係就要失去我喎. 我聽到呀....心都甜埋,想唔留低都唔得啦,所以話呢, 塞翁失馬,就焉知非褔! 非常多謝Veronica的心意同驚喜! 還有, 原本約咗Nat Nat, Monica, May and Winnie食午餐,佢哋好好咁,知我升唔到, 請我食飯呢? 攪到我鬼咁唔好意思囉! 佢哋真係好好人,好心地, 放心啦....我一定會有好嘢請番比大家食的.


就連圖書館的Esther,當佢知我升唔到呢?都怕我唔開心,都買咗嘢送比我, 安慰我囉! 好多謝你呀.


升唔到,當然有些少失落啦, 不過, 個心都輕鬆咗的,因為我知升咗之後,條路會比而家辛苦好多, 但無論如何, 現在留係到,咁就好好地做好呢份工囉! (曾特首教的). 哈哈!)


而我身邊呢, 有位Clara 朋友, 佢由Office Assiatant升去 Clerical Assistant, 好為佢高興! 努力呀!


當天晚上回家第一時間告訴給老公知啦,當然我老公會錫我,佢仲話好啦: 老婆, 你都係適合做蕭師奶呢個職位, 高層的嘢,等我呢位老公做啦. 你好好照顧屋企, 搵錢就由我嚟啦! (老公從來都唔會比壓力的).


跟住打比奶奶啦.....我話奶奶呀...我又失敗咗了,我又升唔到了......以後的日子要辛苦你個仔了. 結果我奶奶都唔會比壓力我的, 仲鼓勵我,支持我呢? (不過,佢臨尾都補咗句, 努力讀書囉!) 哈哈! 好可惜的係....我呢位新抱仔呢....無上進心,無野心囉! 當然我即刻答奶奶......哦!


點都好啦,在此還是要再三多謝身邊一直支持及鼓勵我的家人,朋友及同事!


Thank you so so so so much!


1 則留言:

  1. 職位再高也不及咁多人鍚你,做師奶仔仲開心呀,哈!

    回覆刪除