關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月30日 星期六

Lazy Saturday


點解個標題叫'Lazy Saturday'呢?


其實係頭先老公無端端咁講咗呢句嘢出嚟,


咁我而家咪靈機一觸用咗嚟做標題囉.....哈


今日如常訓到阿榮老公放工返嚟,


然後就一齊落街去食嘢及買餸了...


(星期六我哋多數都係咁的生活....超簡單.)



今晚就煮呢兩樣嘢啦:


彩椒豉汁龍利柳



蒜蓉炒生菜



之前買咗pack龍利柳,原先諗住煮粟米魚柳的,咁啱見到Iris的食譜喎...見到好似好好味喎,又容易整咁就跟佢試吓煮...ok喎,好好味呀. 謝謝Iris了.



材料:
三色椒一包(去籽切絲)
龍利柳兩條
蒜蓉少許


調味:
水 1/3 碗
豉油 3 湯匙
味醂 2 湯匙
糖 2 茶匙
黑胡椒少許


做法:
1. 龍利柳洗淨用蒜鹽, 胡椒粉醃至少十五分鐘



2. 醃完既龍利柳抺乾並撲上粟粉, 用大火煎至兩面


    金黃色, 盛起



3. 加少少油爆香蒜蓉後加入三色椒炒香



4. 加入調味料煮滾後試味, 加入少許日本麻油炒勻,


   淋上龍利柳面, 即成


(食譜來自Iris)



2 則留言:

  1. 嘻, 妳煮得好靚呀, 見到妳煮仲話好味, 我真係好開心呢....
    [版主回覆09/01/2008 16:33:00]係呀,我仲啲都想跟你哦。。。。哈哈,係呀,我想問你,你係咪同ALICE日日都可以見到面嫁。。

    回覆刪除
  2. 係一至五至真...嘻嘻, 我地同一個office架嘛~~
    [版主回覆09/01/2008 17:31:00]哈。。。太好了。。。可以成日見面。。

    回覆刪除