關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月28日 星期四

2008奧運會

 


          


  2008奧運會巳經完滿結束,真係有啲唔捨得呀。


諗到奧運會的呢兩個星期,盡量都唔會約人,


而且仲要一放工就要即刻返屋企開著電視,


就係要趕快睇奧運的所有項目。


諗番起都好得意囉。。。


今年我特別有心去睇,可能係中國做主啦,


過往我係無咁專注睇開幕同閉幕的,今年就會坐定定睇。。。


或者因為咁,我有啲唔捨得奧運咁快就完啦!


Bike Riding
                
Barbell
             
Trampoline


提起奧運,諗起劉翔,


個心好唔舒服,因為心痛佢囉


佢退出咗今年的奧運,


的而且確係好可惜同埋對於奧運都有少少唔完滿,


可是我會支持劉翔啊。。


有好多人係背後話佢,其實佢哋有無諗到當事人的感受呢?


對於一位專業的運動員嚟講,我想奧運係佢哋的生命的一部份,


對於佢哋嚟講奧運係好重要的,


所以我深深體會及明白到劉翔當時心裡一定很難受,很不是味兒。。


無論點都好啦,我都會支持佢,都希望啲人唔好再話佢了,


而家我哋要做的,應該係支持佢,鼓勵佢,祝福佢。。。


Thumbs Up
       
Cheerleader 1
      
Raise The Roof 1


今年的奧運會,我的同事James都有去幫手呀。。。


佢係醫療服務隊的人嚟嫁。。


佢而家返咗嚟了,仲送咗個紀念章比我添,


多謝James, 因為呢個紀念章我覺得好有紀念價值,


我會好好咁收藏的。 






2 則留言:

  1. 中國奧運真係好好睇呀~

    回覆刪除
  2. Jobe, 其實我都有啲唔開心架, 都唔知啲人係物野制做嘅, 物都鬧一餐, 啱又鬧, 唔啱又鬧, 只要係唔合自己心意就投訴, 攪到整個社會好唔和諧, 我覺得而家啲人都比較自私, 好聽啲就係有性格, 但其實就係唔理人感受, 所以我而家唔鐘意睇報紙同雜誌...........可能我out啦, 總覺得以前社會比祥和, 啲人比較有包容量.....
    [版主回覆08/30/2008 13:13:00]係呀,我都唔鐘意呀..我好應同你的,我都覺得而家啲人好唔講理由及道理,淨係好簡單,掛台風咁呀...其實天文台做得好好嫁啦....早掛又嘈,遲掛又嘈..煩死人了....
    而且好多時啲雜誌都唔知邊啲係真的....你唔好話啦,而家有時出街都可以睇到啲人的行為同言語都好自私,真係唔諗吓人哋的感受,又無禮貌...而家啲社會真係變咗...
    不過,唔緊要啦....只要我哋大家都無變,懂得為人切想,唔自私,做任何嘢之前,都要諗吓有無傷害到其他人,有無理人感受,就得了...最緊要我哋識諗,做好自己的本份,問心無愧,就得了....
    最緊要我哋的本性無變, 我哋大家一齊keep住呢啲好的態度. ok.

    回覆刪除