關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月26日 星期二

焗藍莓芝士蛋糕(內附食譜) II - 容易版

  



 今晚得我一個人,阿榮老公返咗東莞做嘢.


咁得一個人,做咩好呢?


哈.....橫掂有mood,


咁好啦,就整番個蛋糕,


補送番比Connie姐姐的生日禮物啦!



裝飾後



裝飾前



材料: (1個6吋)


忌廉芝士            280克


溶牛油                  60克


砂糖                      60克


全蛋                      113克(大約2隻)


藍莓醬                   40克


 


做法:


(1)  忌廉芝士室溫放軟後,加入砂糖,以電動打蛋器


       攪勻至沒有糖粒.



(2)  分5-6次加入蛋液,每次打拂2分鐘.



(係咪好滑呢!)

Yes



(3)  加入藍莓醬攪勻至淺紫色藍莓漿.



(變咗紫色了.......)



(4)  最後加入溶牛油,以膠刮攪勻.



(5)  將藍莓漿倒入模內,在桌上輕敲一敲,放入巳預熱


       180度的焗爐,以180度焗約35分鐘.



(但係我用咗200度,焗咗60分鐘,要視乎每個焗爐而定,自己執生啦!)


(出爐了......要等到放涼先可以脫模呀......

Hula Dancer
)



(6)  取出放涼後,在蛋糕面塗上一層藍莓醬作裝飾,


       再放進雪櫃即成.




記住一定要雪凍,第二日先食呀!


2 則留言:

  1. 睇見好想食呀.....
    (ps)來看我個blog...不過冇咩字架..哈哈
     

    回覆刪除
  2. 大家都係藍莓芝士人喎

    回覆刪除