關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月21日 星期四

小婉之生日小型派對

  同事小婉姐生日,一早約了叻叻及benny先生為她慶祝生日,我就負責做蛋糕,benny先生就請飲料及沙律,叻叻就出力啦....我哋三個一早夾定唔好講比佢知,而其他的同事都唔知嫁...因為唔想穿煲囉! 哈哈!


Birthday Surprise Party


到咗下午佢哋都係以為老細benny先生好平常咁請飲下午茶,當我哋攞碟,又攞刀叉,又聽到我哋有蛋糕...佢哋就好好奇地問,點解有咁多嘢食的?點解有蛋糕的?....咁我哋先講比大家知同主角知,我哋為小婉開個小型生日派對啊!


Party!


希望小婉鐘意啦.....生日快樂!


 


先嚟張合照先...



嘩,你哋睇吓小婉幾風騷...小心呀.... 

Laughing 1
 









1 則留言:

  1. 妳地好有心呢, 個PARTY好多野食, 妳同事一定好開心....個蛋糕仲整得好靚靚添~~

    回覆刪除