關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月21日 星期四

叻叻多謝您

早前因為公司的不愉快,心情不是太好。好友‘叻叻’特意送了小禮物給我,是一塊用木造的書簽及用木造的留言/相片夾,上面均有刻上名字及字句。


當叻叻送給我時,她說因為知我最近為了公司的事,而心情不好,她便想到送少少禮物給我,想令我開心一吓,她還安慰及開解我呢?嗰一刻真的很感動,叻叻就是這樣的了,她為人有善,心思細密,往往都會為身邊的人著想。


有時總覺得自己做得不夠好,每次當我有不愉快時,她總會在我身邊,也總會做一些令我驚喜的事。。。。(唔,如果佢係男仔,我諗阿榮老公一定唔會比我同佢來往呀,甚至乎可能連交談都唔得呀!


叻叻多謝您啊!


 



 



 



2 則留言:

  1. Jobe,
    其實你身邊有好多人關心你, 所以唔需要將一啲唔如意事擺係心, 繼續做個開心嘅蕭少奶吧!
    Alice
    [版主回覆08/22/2008 16:46:00]謝謝您呀,愛麗詩.......

    回覆刪除
  2. 有個咁貼心既朋友真好幸福呢.....唔好比公事影響自己既心情呢..... P.S. 妳電腦既WALLPAPER好靚呀~~咁SWEET, 日日望住佢做野都開心D...

    回覆刪除