關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月17日 星期日

慳家

自從我哋結咗婚之後,仲家少出街,一來又唔知去邊啦,二來星期一至五都要返工,阿榮老公每個星期六都要返, 仲攰啦. 三來最重要係想慳錢囉.


出一出街呀,唔多唔少都要用錢的,就算你window shopping呀,咁你出去搭車錢,口渴時又話買嘢飲,行行吓有啲肚餓,又會買少少嘢食喎,所以點都會要用錢囉. 而且阿榮老公不嬲都唔係好鐘意行街的,所以攪到我跟咗佢之後,我都少出咗,都係懶咗囉. 除非有必要先啦, 咁又時我哋都會出去的,不過就真係有需要先會去街了.


而家啲嘢咩都貴咗,仲家唔想出去咁多,真係要慳多啲錢,我哋大家都有共同目標,所以都會努力搵錢兼慳錢. 好彩我哋倆個都有個共同優點,就係唔多鐘意咩都買,又唔係話好要名牌嘢,又唔係咩都要最好的,我哋覺得最緊要係用得著就得了.當然有啲嘢係唔慳得的,就一定要買好啲啦.


又好彩阿榮老公好鬼慳家的,佢份人好易話為,著衫唔會要求名牌,唔太講究,只求舒適,合身就夠了. 食嘢佢又唔會話好高要求喎,總之唔係'苦'的,超難食的就ok嫁啦. 又好彩阿榮老公又唔會有咩高消費的嗜好,例如:音響,攝影,遊船河,卡啦ok呀等等....如果唔係就慘了.最重要係阿榮老公唔鐘意出街,佢可以日日留係屋企都得嫁,佢話好舒服喎.


而我呢, 比起阿榮老公我係比較大駛同多嘢買的,其實我而家就少買咗衫,手飾呢啲,但係護膚品及化妝品就要買了,不過咁喎,我唔係一出新嘢就去買的人,我一定係用哂先去買的.而且化妝品其實來來去去都係咁嫁,只係有時啲包裝換靚咗,所以我都好有節制能力的. 不過,我最用得多的錢的係,我太多朋友,好多飯局囉. 不過咁,可以不時見到啲老朋友一齊食飯傾吓偈,係好relax 及 happy的事嚟的,所以我會係第二度慳番囉!有時我都覺得用得太多錢,攪到我鬼咁唔好意思喎,因為阿榮成日都係慳自己,唔會慳我個份嫁.......嘻嘻.....呢啲老公好難搵嫁! 呵呵....


而且而家有自己的屋企,真係要用的錢多咗好多嫁,而且我又希望可以每年都可以去旅行,無論係同自己家人定係朋友,所以我都會寧願平時慳啲,用少啲,儲多啲錢,可以用係一啲我覺得更加有用,有價值的事.


同咗阿榮老公,的而且確改變咗我好多用錢的方法及需要, 多謝老公改變咗我呢方面,咁樣我哋就可以快啲實現我哋的目標了.


 


3 則留言:

  1. 蕭帥奶~~ 你都泊到碼頭,化妝品唔使用啦,咁又再慳多D啦
    [版主回覆08/18/2008 20:18:00]你的見議,我會好好考慮吓的....

    回覆刪除
  2. 慳慳地,兩個人生活得開心都很滿足啦! 而且仲可以一段時間後去旅行,其實真的是相當幸福呀!
    [版主回覆08/18/2008 20:20:00]都係嫁,雖然慳的時候有時都辛苦嫁,不過,我哋都應付得嚟的....學你話是: 最緊要開心同身體健康,咁就咩都會有.

    回覆刪除
  3. 我都好慳架!其實慳家都可以好幸福的,看你們便知道了!
    [版主回覆08/18/2008 23:23:00]都係嫁.....最重要係兩個人一條心,咩都可以成功.

    回覆刪除