關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月18日 星期一

阿榮畢業禮

 

Teddy Grad
 2007年11月28日係阿榮的另一個重要日子,就係阿榮老公畢業了.


阿榮辛苦咗咁耐,用咗咁多心機,金錢以及犠牲咗同我拍拖的時間, 休息時間,玩耍時間,到咗今日阿榮老公終於有收成了. .


老公你係得的.....我永遠都會做你背後的女人....支持你一生一世嫁......


分咗三日影相留念, 大家慢慢欣賞啦!


 



多謝大家呀!









2 則留言:

  1. 芒芝芝好似你地個B呀,一家三口真幸福!
    [版主回覆08/19/2008 21:20:00]係呀,連我老爺奶奶,媽咪佢哋都當咗佢係孫仔呀....哈哈....佢哋個個都話好似bb喎.....咁芒芝芝又係幾得意的.....

    回覆刪除
  2. 未來Henry太~你係咪想話榮少似猩猩先 送俾榮少ge

    回覆刪除