關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年8月5日 星期二

八號風球

  嘩!太好了,原本今個星期都好想放一日假,好好休息吓,因為好鬼攰,而且又悶悶哋, 個風球嚟得太好了,可以順利成章不用返工. 最近呢,我同老公都追緊套'康熙帝國',嘩,原本我開頭都無好似老公咁坐定定睇的,多數我都係到做其他事,聽少少又睇少少咁啦. 但聽啲又睇啲之下,開始覺得好好睇喎. 入面啲演員呀,做得好好,越睇越緊張,攪到我呢,就同老公一齊坐定定一齊睇了.


阿榮哥哥剛打電話來,約我們今晚全家出去食飯,由阿哥做東,佢話要慶祝: 不用返工喎!


頭先家姐係msn到講,原來奶奶今日舊曆生日呀,好了.....順便可以慶祝, 到8月25日就係奶奶的新曆生日,到時又再慶祝.


奶奶: 生日快樂呀!祝您:身體健康, 事事順利!


Birthday Banner


呢個blog仲有好多嘢想整好啲,例如: 版面設計, 相片,分類等等.....不過,要慢慢整先得.






1 則留言: