關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月17日 星期五

雜菜鮮蜆粉絲煲^ ^ (內附食譜)

2012年8月14日(星期二)


是日晚餐: 雜菜鮮蜆粉絲煲^ ^


係時候要跟海鮮講bye bye吖,貝殼類海鮮後會有期呀!

等我同少爺好好咁控制好身體的各方面指數,

我哋就會嚟搵你哋嫁了.



這個粉絲煲, 又係EASY到爆囉...

琴日將啲大蜆做咗清酒煮蜆, 留番啲細蜆今日煮個粉絲煲.






材料:

雜菜   (我就用咗勝瓜及菜心)
粉絲    一包
鮮蜆   
螺頭肉    (可以不加)


做法:

(1) 粉絲先用水浸軟, 備用.

(2)  洗好蔬菜, 蜆, 備用.

(3)  我自行加入了螺頭肉, 螺頭肉係之前一早處理好的,
   所以我自己加咗入去, 等啲湯再甜啲啫

(4)  鍋加入適量水, 滾後, 加入螺頭肉, 滾後, 轉小火滾約20分鐘至30分鐘,
   目的是令螺頭肉林身.

(5)  半小時後加入勝瓜滾至七成, 再加入鮮蜆滾至就張開口, 
   跟手加入菜心, 滾至大約15分鐘, 加入粉絲滾一會, 調味, 完成.

1 則留言:

  1. 用勝瓜煮零舍鮮甜呀
    可惜我呢度啲好C老 又有渣 唔好食嘅

    回覆刪除