關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月24日 星期五

得意表情多多碗

這套碗的由來可說是神秘

皆因蕭c奶也不知這套得意碗是從那裡進入到我娘家的...kaka..

話說蕭c奶要出嫁了

在出嫁前一個月左右

就開始執拾一吓自己的行裝

記得某天跟媽咪一起執拾時

打開了一只櫃

找出了這套碗

當時蕭c奶和媽咪的對話如下:

蕭c奶:  e....咩嚟嫁呢盒???

媽咪:  唔知呀, 打開嚟望吓囉.

那時蕭c奶就打開了, 從盒中拿出來....

蕭c奶:  e...係套碗嚟嫁喎....好得意呀, 唔同表情嫁喎...媽咪你望吓.

這時媽咪就望望

媽咪:  係喎, 咁得意的, 你買嫁?

聽到媽咪問係咪我買, 我好差意, 望住佢, 然後...

蕭c奶:  吓...唔係我買嫁喎!!!  我正想問你, 係咪你買嫁喎????  你又問番我轉頭!!!

媽咪回答:  我都無買過呢啲嘢, 係咪你自己買左n年, 唔鬼記得呀?

蕭c奶:  吓....(眼仔碌碌, 諗緊) ,  但係我真係無印象我有買過喎.


就係咁....呢套碗...完全係唔知邊個攞番嚟, 買番嚟.

最後...唔理啦...咁可愛, 就攞咗去結婚後同少爺用了...






這套碗是蕭c奶暫時最愛的


因為實在太可愛, 加上好像在市面上暫時從未見過

每次朋友仔來到吃飯

他們也覺得很得意呢!!

巳經有很多朋友在那裡可以買得到


但蕭c奶真的不知道啊...

這個真的幫不到大家

因為它的由來直到現在還是個'迷' !!


1 則留言:

  1. 哈哈!!可能係D碗自己爬去你屋企架XDDDDD
    你睇吓佢地有無腳既XDDDDDDD
    [littlekawai回覆08/28/2012 09:21:41]無腳既雀仔
    [版主回覆08/27/2012 18:54:05]望咗...無腳嫁...可能係飛入嚟嫁....呵呵...

    回覆刪除