關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月4日 星期六

椰菜田雞煲-自創菜式

椰菜田雞煲-自創菜式





嘻...好多朋友仔都知道蕭c奶好鐘意食 '田雞'

真係好好食嫁...

最開心係...連少爺都好like, 實在太太太好了....

田雞的菜式, 我都好多配搭嫁

今次就用棷菜啦...






材料:

田雞   4至5隻
棷菜   一個
蔥段
蒜茸


做法:

(1)  田雞在魚檔劏好後, 回家用鹽刷洗田雞, 之後斬件,
  用豉油, 糖, 麻油, 酒, 胡椒粉, 黑胡椒醃半小時, 備用.




(2)  棷菜洗淨, 切件, 備用.

(3)  先要爆田雞, 所以開一個鍋, 加熱後, 放入油, 先將田雞爆香, 炒至7成熟, 盛起, 備用.





(4) 再開鍋, 加熱, 爆香蒜茸,  炒棷菜至6 成熟時, 加入少許鹽炒一會,
  然後加入巳炒至7 成的田雞.

(5)  炒呀炒, 蓋上蓋焗一會, 加入蔥段再焗至田雞全熟, 即成.

因為今次我用咗lock & lock的鍋, 所以成煲上, 好正呀....








其實有時候同一食材, 真係可以變出無數的菜式

只要你肯動動腦筋, 花點心思, 又敢於嘗試的話

你會發現, 烹飪真係有好多樂趣嫁....








1 則留言:

  1. 晏啲就去買田雞
    [版主回覆08/07/2012 10:15:54]買啦買啦. 田雞正呀. 有時會炒韮菜, 用嚟滾湯又甜...仲呀, 做煲仔飯又得, 做田雞焗飯又正...好多菜式...哈哈...諗起好想食呀...

    回覆刪除