關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月2日 星期四

雙鍋煮意:深夜食堂系列之日式馬鈴薯燉肉及椰菜田雞煲

2012年8月2日(星期四)


深夜食堂系列之日式馬鈴薯燉肉 及 椰菜田雞煲





最近少爺工作忙到頭暈暈, 又比啲"口靚"激親

加上又要日日遲收工

所以作為少爺背後的女人

工作上我幫不了

那我就唯有煮多點好東西給少爺品嘗

等少爺返到屋企

係最RELAX的



最近迷上了深夜食堂的菜式

這個馬鈴薯燉肉, 一直都很想試做, 可惜沒有時間

嘻.....返正有18CM的LC鍋

當然要為它剪彩啦...

所以一早就諗定今晚煮咩LU...


E....得一味餸...
蕭C奶點會咁少餸呀..KAKA
加上我哋倆公婆都要帶飯啊..

所以...見好耐無煮田雞喎...
突然好想食
好..一於買幾隻田雞嚟炒棷菜


馬鈴薯燉肉(食譜)
http://blog.yahoo.com/jobechan/articles/594959





而家開始寫番BLOG,
睇嚟我要攞番部500D出嚟影番啲靚相

係呀...我會寫番個食譜出嚟嫁...
下個會POST嫁了..


 


 


 


 


 


1 則留言:

  1. 椰菜田雞煲幾特別喎
    我好想整荷葉蒸鴛鴦雞呀
    [版主回覆08/07/2012 11:49:23]荷葉蒸鴛鴦雞, 正呀, 你整完教我, 我都有興趣呀. ok.

    回覆刪除