關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月22日 星期三

薯仔甘筍雞翼 (內附食譜)

2012年8月22日(星期三)

是日晚餐: 薯仔甘筍雞翼 ^^


 薯仔甘筍雞翼這道經典家常菜, 相信大部份家庭都有煮過,

這道菜對於蕭c奶來說, 簡直是一道溫馨的菜.

想起兒時, 媽媽必定常做這款簡單又美味的菜式

兒時, 以為很難做的菜, 當長大了, 才發覺是這麼容易的

學會這道菜, 也是由媽媽親手教我的

這道菜, 每次我都可以吃出兩大碗飯啊...

但現在當然不能了, 太肥啊...


這道簡單菜式, 我也希望煮食不精的你也可以做到

寫出這食譜, 希望你們試著做啊...真的不難.

希望你們品嘗這道菜時, 也有著溫馨的氣氛, 幸福的感覺!!



( 18cm LC 鍋 + 一個薯仔+ 半個甘筍+ 數隻雞翼,甘就完成 )







材料:

薯仔(去皮切件)   1個
甘筍(去皮切件)   半條
雞翼(洗淨, cut咗雞翼兩邊的皮)     6至8隻
蒜片/蒜茸 數片

醃料:

豉油, 麻油, 糖, 黑胡椒, 胡椒粉 各適量  (也可以加入好少好少的鹽)



做法:

(1)  鍋/鑊燒熱, 加入好少好少油, 把雞翼放入鍋中,
   "記緊留吓醃雞翼的汁", 把雞翼兩面煎至金黃色.

(2)   雞翼金黃色後, 隨手加入蒜片, 拌勻.

(3)   再加入
薯仔及甘筍, 以及先前保留的醃雞翼汁及少許水.

(4)   把步驟3, 即係所以材料拌勻

(5)   蓋上鍋蓋, 滾後轉用小火, 炆至大約十五鐘 或至熟透.

(6)  最後可以加入蔥花裝飾, 關火, 完成了. ^^


**步驟5中, 炆至十分鐘左右, 可以開蓋, 用筷子吉入去啲雞翼, 甘筍, 薯仔,
   如果吉得入就熟嫁了, 也可以自行調較你的口感啊... **

2 則留言:

  1. 真係好易喎!!!!!!!
    下星期一於試吓整先!!!我好鍾意食甘筍薯仔!!
    我媽咪都成日會薯仔炆雞翼,不過佢無落甘筍!!佢煮親呢味,我都會用D汁嚟撈飯食XDDDDD
    [littlekawai回覆08/23/2012 12:33:02]哈哈!!thx thx呀!!!!!
    可以加D唔同材料,咁就唔使次次一樣,咁好好喎!!!!
    thx thx你要出easy版食譜,感激不盡XDDDDDDD
    講真!我下個月如果體力同精神OK,我會整一次手工皂,打算一次整多少少俾BB同自己用,我到時預多少少俾你哎^^
    [版主回覆08/23/2012 12:27:49]小嘉, 有益呀, 對你好. 嗱...算唔詁得啦, 你一講, 我即打呀..嘻嘻...(有無獎先:p)

    有時我都無加甘筍嫁, 無所謂. 加又得唔加又得, 其實仲可以加埋洋蔥添. 好百搭嫁. 只要用少少心思, 就可以變出不同款式嫁了...

    你要努力呀. 我會出多點easy的比你. 嘻嘻...

    回覆刪除
  2. 好溫馨的一道菜式哦!
    [版主回覆08/24/2012 23:54:32]yes ar...會掛念媽咪的其中一道菜式..

    回覆刪除