關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月16日 星期四

摸蜆日-下長沙

2012年8月12日(星期日)



因為之前朋友仔見少爺去咗摸蜆

好有興趣, 又提議叫我哋再攪一團

好呀, 上次我都無份去, 我都好想試吓摸蜆係點的!!

實在太開心, 可以約到好友一家大細出席

加上奶奶都有興趣出去走走..YEAH

這次一行十人, 有老有嫩.....HAPPY GATHERING!!!






今日天氣好好, 無猛烈太陽, 陰陰哋, 有海風吹住, 又無落雨喎..

所以就算我哋全部人去摸蜆咗幾粒鐘

都唔會十分十分攰及十分十分熱...

上面張相, 應該大約摸咗一個鐘左右的小小成果啦,

最大功勞, 係好友IVY JIE及少爺

佢兩個好鬼叻, 成日都摸到啲大蜆啊...







我哋全部人努力咗幾粒鐘後

真係有好大的收穫啊..

看....好多大蜆呀...

正呀....食埋呢次,

我哋就要跟海鮮類暫告一段落了...


今日過得很開心

我最開心係可以跟家人及好友一起

我愛當中的過程

非常珍惜每次相聚的時光

家人...朋友...蕭C奶愛屎你哋呀!!!!


2 則留言:

  1. 親朋好友同樂日 一定係開心啦
    [版主回覆09/28/2012 22:36:52]係呀, jo 姐姐. 真係好開心嫁...

    回覆刪除
  2. 想問而家仲有冇得摸架
    可以係邊摸
    [版主回覆09/28/2012 22:36:31]KA KI, 唔好意思呀, 而家先有時間覆. 因為呢排公司超忙, 要搬office. 加上剛剛星期一我爸爸心肌梗塞, 入咗醫院. 所以到到今天才有時間看看的的blog. 我哋係係大澳的下長沙摸蜆的

    回覆刪除