關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月17日 星期五

減食><


最近蕭C奶及少爺又咗一年一度的身體檢查

OH...比上年還差咗

這次真的不能不減食了

這種情況,  其實即係迫著你減肥

亦即是話迫著你無朋友囉...


報告出咗, 顯示我尿酸高, 好壞膽固醇都不合格>< >< ><

醫生就話: 你咁肥, 好心你減吓肥啦...  (OH...NO...)


至於少爺, 顯示尿酸高, 血糖, 好壞膽固醇都不合格外,

最差的係三脂甘油非常差

醫生話; 尿酸, 血糖, 好壞膽固醇, 其實只要你們肯減食, 戒口及做運動,

一定有得救, 可以改善. 慢慢努力. 

但係醫生話係佢作為醫生的角度來看, 三脂甘油這個非常重要, 醫生話再係咁,

會有'死亡'的危險!!!!!

一聽到醫生咁講, 我真係好擔心少爺. 

少爺係時候你要醒吓啦, 要認認真真咁去改吓你的生活及飲食習慣

唔好再比自己放縱, 比自己籍口, 亦都唔好再咁懶,

好好咁善待自己的身體啦.

老實講, 我係有責任要負, 因為你的飲食主要兩餐係我煮的

但係你自己要好好反省啊...

經常吃小食, 又不肯做運動, 其實最大問題是這點

我同少爺大部份係一樣, 尿酸, 膽固醇, 但係血糖及三脂甘油我係無事的

因為我比少爺好一點, 就係唔多食零食, 亦都肯做吓運動

點都好, 既然報告出咗了, 真係好頭痛,

好多嘢唔食得

主要食糧係..............菜囉.....少少豬肉, 雞肉囉..........

OH....

要努力呀...要減肥, 要做運動....

我其實真係好怕少爺有事

少爺希望你為咗自己的身體, 努力啲啦, 比啲恆心啦.
  

5 則留言:

  1. 要注意一下了,不過你煮的菜又真的太吸引了。

    回覆刪除
  2. 看來我也要減肥了。久違了,鋪上新的網誌 『兒子的錢夾包 』。歡迎參觀指教留言。謝謝!

    回覆刪除
  3. 做運動系最最有效的, 流汗時先減糖, 再減脂肪!!

    回覆刪除
  4. 健康要緊呀 努力 加油

    回覆刪除