關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月19日 星期日

迷上深夜食堂

之前透過少爺介紹, 巳看過深夜食堂的劇集

沒想過這麼好看, 每一栠都會教觀眾做一道簡單又美味的菜式

對於我這位愛煮食的C奶, 實在愛看極了


後來最近又再次開始巡BLOG

發現好多BLOG友仔都睇緊深夜食堂的漫畫書

攪到蕭C奶又心思思喎 ^^

所以就即刻請了好友米米幫我攞這套漫畫了

少爺用了幾天時間巳把這八集看完了

而我嘛.....呵呵.....慢過蝸牛, 只係只係...........看了半本第一集罷了...

因為蕭C奶實在太忙了....放心, 我會慢慢看的.




正當蕭C奶想看之際....(始終第一集還未看完)

前天去了好友做的書店

米米竟然攞出這本新書問我: 喂, 呢本你要唔要呀???

我LOOK LOOK本書. E...深夜食堂嫁喎, 係咪嚟嫁, 原來係食譜.

我即回,答米米: 要.  梗係要啦....

超正呀, 仲要係彩色嫁....

回到家, 巳被少爺搶先看了...

深夜食堂的粉絲們, 你們買咗未呀!!!








 




2 則留言:

  1. 我都覺得好吸引,但仲未睇過,有機會都要look一look,不過好似好易上癮喎!

    回覆刪除
  2. 深夜食堂食譜 好正啊
    我都想買呀 但唔知呢度有無哩

    回覆刪除