關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月16日 星期四

香煎黑椒香草三文魚扒

2012年8月15日(星期三)

是日晚餐: 香煎黑椒香草三文魚扒


最近蕭c奶要重新編排過每日三餐的問題???

點解呢....因為早前同少爺去咗做一年一次的驗身

結果當然係.....唔理想啦..><

尿酸高, 膽固醇又高, 少爺仲有三脂甘油都唔理想呀><

醫生講解:  要嚴格戒食, 要努力做運動

其實上年都係一樣呢幾樣不理想

原來甘快就一年,  係飲食方面, 無改善過

係運動方面, 有試過做, 但係無恆心 ==

今次醫生都好嚴厲咁叫我哋認真戒食及運動

所以係時候真係唔可以再這樣下去了

有尿酸...會變成痛風

膽固醇....會變成太多脂肪, 會對心臟, 血管不好

所以真係要好好反省

要好好努力咁改變生活及飲食習慣









朋友知道後, 介紹我哋食三文魚

所以呢緊我哋會多吃三文魚啊...

希望真係可以似朋友咁, 將所有的不理想數字下降 ^^

呢幾日開始食清咗, 亦都煮少咗, 食少咗.

仲每日早上去跑步或打羽毛球

要努力,  有耐性啊...



講起三文魚

呢到兩大件, 都係買三十八蚊咋..我覺得好抵食呀...

又容易整喎...

只需要洗好後, 用廚房紙印乾三文魚扒

用黑胡椒及香草醃十至十五分鐘左右

開鑊, 切記不用下油, 燒熱鑊, 加入三文魚煎至金黃色

食時可以加入lemon汁, 享用. 

簡單又有營養, 超正!!







1 則留言:

  1. 咦~又真係好似唔太難咁喎~
    可惜我老公唔鍾意食三文魚,話"醒"喎~
    你同老公要加油呀!!!呢家戒吓口,間唔中都可以放肆食吓D唔健康既嘢,如果呢家唔keep好,第日全部無得食架!!好似有痛風咁..西蘭花,菇,豆腐都唔食得,好慘架!!!
    [littlekawai回覆08/17/2012 12:13:08]你同你家少爺要加油令所有指數都可以變返靚靚!!
    我老公本身唔太好魚,不過我6299就好鍾意,可以一餐飯有煎魚,蒸魚同咸魚=.="
    咁...如果62煮個D靚魚(好似去飲個D,但細條既),咁我老公就會食多D,如果係其他個D,佢就無咁好,熟三文魚(好似有時出去街食日本嘢,會有D三文魚湯咁),佢就真係唔會食!!!
    我都係呢排先食返多少少魚...我前排一諗到魚肉,就覺得好腥同反胃...連魚柳包都唔想食!!!!我都好想食三文魚.....生呀!!!不過老公話生既怕有菌,所以都無.....或者第日出街食吓熟既三文魚意粉咁,都好過無!!!
    [版主回覆08/17/2012 11:42:25]小嘉, 對呀...為咗未來有好嘢食, 暫時先忍吓囉...

    你老公係咪平時都麻麻地食魚嫁,多數人唔多LIKE魚都係因為腥.  其實係佢哋心理問題. 如果蒸魚, 放多點薑及蔥, 其實係唔腥.  如果煎三文魚, 你可以加多一點黑胡椒, 及加少許胡椒粉醃, 包你唔腥, 不過咁, 每個人腥的程度有所不同.  係咪.  你唔好理佢, 佢唔食, 你而家都要同BB食多點魚, 呢排有膠豬, 我都無去魚檔買魚食.  食三文魚啦, 有營養呀.  

    回覆刪除