關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月16日 星期四

三文魚頭蕃茄甘筍湯^•^ (內附食譜)

2012年8月16日(星期四)


是曰晚餐: 三文魚頭蕃茄甘筍湯^•^

有湯又可當埋餸,一舉兩得,方便快捷!

(今天買了這個又大又平的三文魚頭,$28元一大個,一餐真係食唔哂,
要分
兩餐吃,今天先將一邊三文魚頭做個靚湯啦!)



嚟緊少爺同蕭C奶都會密密食三文魚
因為希望可以趕走不理想的數字
努力中....

因為身體報告出咗的問題
有好多食物都要戒
原本三文魚頭湯, 配豆腐係非常夾嫁
可是因為我倆都尿酸高
其中豆類製品也不能吃多><
(嗚...我最愛的豆腐, 豆腐花, 豆漿都無得食咁多了...>< >< ><)
所以一想到做三文魚湯無咗最街拍擋
咁點好呀???
最後就擇咗用蕃茄及甘筍
估唔到無咗豆腐拍擋
無意中都搵到另一好拍擋
因為有薑的關係
湯中酸酸地又帶點辣辣地
非常開胃, 很適合SUMMER飲用啊..

因為要戒食又要戒份量
所以而家晚上我們也只能吃半碗飯
要多點蔬菜
所以今餐只有這鍋三文魚頭蕃茄甘筍湯配飯了
其實比著以前, 我一定會多煮一碟菜
但我們要努力減食啊...


係時候講吓我的三文魚湯的做法啊....嘻....
十分簡單

材料:

三文魚頭     半個 (若有四人以上, 就可以用一個魚頭啊..)
蕃茄     3大個 (若喜歡酸點又喜歡蕃茄, 可以買4個大)
甘筍     三分之一條 (也是按自己喜歡了, 可以加多點也不怕)
薑片 8片左右 (我喜歡薑的辣, 所以會多幾片的.  其中三片
用於湯底, 其餘的, 用作煎魚頭時用.)


做法:

(1)  三文魚頭洗淨, 用廚房紙吸乾魚頭的水份,
   用黑胡椒醃十五分鐘, (我係會狂灑黑胡椒的...哈哈..)備用. 

   **如果真係好腥, 可以加少許胡椒粉醃**

(2)  蕃茄及甘筍洗淨, 切件, 備用.

(3)  薑切片, 備用.

(4)   開一個鍋/煎PAN, 不用加油, 只需要燒熱鍋/煎PAN,
  先加入薑片, 煎片刻, 然後加入三文魚頭,
  先將皮/眼晴那邊向下, 煎至金黃色,
      然後反轉另一邊, 也是煎至金黃色, 關火, 備用.

('記著煎任何三文魚也不用落油, 因為三文魚會一路煎, 一路出油嫁'.)

(5)  另一鍋, 加入適量水份及三片薑片, 滾後, 先加入甘筍滾五分鐘,
   再加入蕃茄滾十至十五分鐘左右, 我會滾到蕃茄軟哂, 然後加入
   巳煎好的三文魚頭及煎咗的薑片, 滾後, 轉小火滾十分鐘,
 試味, 唔夠味, 可以加少許鹽, OK後, 關火, 完成!!)


以上步驟4及5, 我是同一時間開兩個爐兩個鍋的, 所以就會快手.
一邊煎魚頭, 一邊滾定個湯底.....嘻.



這個三文魚湯, 確實好飲, 又有營養,又簡單,

希望大家都不妨試吓啦,

真係好介紹嫁...

1 則留言:

  1. 我都要試下,蕃茄三文魚,我都愛,但係要煎魚就有d驚!
    [版主回覆08/17/2012 15:40:24]金夫人您好!! 唔驚嫁...好EASY嫁...如果做魚湯, 魚一定要先用薑片煎呀, 唔係腥到暈呀.

    回覆刪除