關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年8月16日 星期四

清酒煮蜆 及 節瓜雲耳瘦肉煲

2012年8月13日(星期一)


今日放一天, 約了媽咪回鄉探婆婆,

感恩, 婆婆好了很多. 實在安慰!!

因為早前自己也比較多活動

工作也比較忙,  加上媽咪又經常回鄉探婆婆

所以我同媽媽最近日日只有電話聯絡咋>< (掛住媽媽呀)

所以今日專程請假, 目的是探婆婆及可以見見媽咪...^^


從鄉吓回到屋企, 都巳經五點多了,

係時候準備晚餐啊...

昨天摸蜆嘛,  今晚晚餐當然係.....蜆啦....

你們們看看, 我們的成果....

佢哋等緊少爺大廚出馬啊...

其實自己摸的蜆實在靚仔好多

啲殼都靚啲嫁喎...大大隻好靚呀.








酒煮蛤蜊 (酒清煮蜆)

這個餸菜巳成為我家少爺的拿手菜式啊...WAKAKA.

他實在興奮及滿足感很大呢....(因為佢係唔識煮嘢食的人..)

佢真係要多謝深夜食堂啊....







是日晚餐: 清酒煮蜆 及 節瓜雲耳瘦肉煲 XD

啲蜆實在太清甜了,yummy yummy.....:)

少爺負責煮蜆, 我就負責煮個菜了...

簡單又一餐啊...非常美味啊..








如想看看做法, 請CLICK:

深夜食堂主婦同樂會第9話之酒蒸蛤蜊(內附食譜)
http://blog.yahoo.com/jobechan/articles/584370










沒有留言:

張貼留言