關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月10日 星期二

子宮肌瘤講座x康保雞@Towngas


2009年11月9日(星期一)


子宮肌瘤講座x康保雞@Towngas


 


名位好, 個標題係咪好長呢....


因為我們一行五個女人仔


參加咗由Towngas舉辦的婦女講座


講題為: 子宮肌瘤


贊助商為: 活健禽畜發展公司


費用: 每位150元



其實你哋有無覺得好奇怪呢???


當初好友 '經理' 問蕭c奶


經理:  喂, Towngas攪咗個子宮肌瘤講座喎,


參加的人會送一隻雞嫁, 我參加呀, 不如你都一齊啦!


蕭c奶: (雛一雛眉頭, 即刻答) 咁攪笑??? Towngas係煮食嫁喎,


連呢啲婦女講座都攪, 仲要送隻雞????


好唔'啦更'啫.... 子宮肌瘤係婦女問題, 雞係一樣食物,


兩者混埋一齊, 仲要加埋係Towngas, 好難想像.


經理, 我都係唔去了...你去啦....



初時蕭c奶係咁樣拒絕咗經理的


不過過咗幾日後, dada參加喎, 之後又唔知同經理傾開


婦女問題, 經理又再之誠意邀請,


咁蕭c奶今次就應承咗


之後經理問埋蕉蕉及ivy


估唔到佢哋兩個都肯喎.....


我哋五個人好耐都無一齊咁樣去Towngas到了


今次剛好齊人


經理好興奮仲好期待


咁又係....呢一晚真係好似回復返去


我哋以往的時光


下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
 


費話少講, 講吓我哋的子宮肌廇講座先


今次真係無走寶


好彩最後答應參加啫


點解?????因為真係回本呀...


可以對子宮肌瘤加深認識


仲有兩款食療試食


仲有每人都送一本食譜及dvd


仲有仲有就係...每人可以有一隻雞攞走



今次講座請來了一位中醫師講介


今日試食的兩款食療


都係由以下幾種藥材再加埋康保雞而煮成的


有以下幾款藥材:


党參, 桃仁, 益母草, 黃耆, 香附及艾葉



有活血散瘀雞粥及雞湯試食試飲


個雞湯掛住飲, 唔記得影相...


個粥加咗啲藥材, 所以有啲苦甘味


但係隻康保雞好滑呀



嘻嘻....就係呢隻雞了...


活健禽畜發展公司的郭先生話


嘉美雞適宜清蒸,炒球及凍食做手撕雞等


而呢款康保雞最適宜燉,煲湯,炆及焗雞等



大家留意吓....


蕭c奶返到屋企, 攞出嚟一望...


原來有張貼錢寫住隻雞有幾重及價錢


嘩....一睇之下.....賺咗呀賺咗呀...


賺咗一蚊雞呀


因為隻康保雞價值係151蚊啊...


嘻嘻....蕭c奶好驚喜啊...



 


經過好友經理的逐個逐個問隻雞幾錢??


最高次序為:


蕭c奶    151元


經理    148元


Ivy      127元


DaDa 110幾喎


蕉蕉  105元


哈哈....經理諗住佢自己係大贏家,


點知....爆冷喎...竟然係我...蕭c奶呀....


仲賺咗一蚊咁大把添呀....yeah!


 


仲送埋一本關於嘉美雞, 康保雞的食譜


入面有介紹呢幾款雞的資料及十幾款食譜


仲有埋一隻dvd添....



 


真係好超值呀....要諗諗隻康保雞如何煮法先??


蕭c奶打算一半用作蒸,


一半用作煲粥.


咁咪可以試到康保雞的肉質囉!



6 則留言:

  1. 輸左個馬鼻俾你添,不過真係好開心可以一齊去學、去玩、去食。下次有好野再介紹比你地一齊再玩過。
    [版主回覆11/11/2009 19:47:00]哈哈..我都係第一次第一咋.....yeah..

    回覆刪除
  2. 聽講座送雞真係幾新穎, 又好似好有關係咁...haha!
    [版主回覆11/11/2009 19:46:00]總之就超攪鬼啦..不過咁, 又真係幾有用呢

    回覆刪除
  3. 呢篇blog盡顯少奶你嘅師奶仔本色
    [版主回覆11/11/2009 19:46:00]真係超級超級c奶呀....無計..鬼叫我真係一名c奶咩...

    回覆刪除
  4. 婦女健康講座我常常參加 , 但就沒有大豐收囉  
    [版主回覆11/12/2009 09:25:00]哈哈。。。咁下次你要多啲留意吓了。OK。
    多謝翠兒到訪啊。。

    回覆刪除
  5. 睇嚟你賺咗之外…啲雞都有排驚…
    [版主回覆11/12/2009 09:33:00]師兄。。唔明你後面個句喎。。。????

    回覆刪除
  6. 你本關於雞嘅食譜,咪會多咗機會整雞嘅食品囉!
    [版主回覆11/12/2009 12:26:00]哈哈...原來係咁...明白明白...

    回覆刪除