關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月21日 星期六

金針雲耳蒸雞(內附食譜)

 


早前因為康保雞給蕭c奶


帶來了失望感


最近蕭c奶好想食好味的雞呀


所以...所以...終於都忍唔住了


叫咗媽咪買定一隻雞


一於整番碟.....


金針雲耳蒸雞


好滿足, 好滿足


好好味, 好好味啊....


都係平時啲雞啱蕭c奶口味多啲...


 


金針雲耳蒸雞



材料: 雞一隻, 斬件洗淨,


金針雲耳各少許, 冬菇2-33-4片切絲


 


醃料: 生抽3茶匙, 1茶匙, 糖半茶匙, 栗粉2茶匙


 


準備: 冬菇、金針、雲耳浸透洗淨。


冬菇去蒂切絲,用少許生抽、糖、油撈勻。


雲耳去梗蒂切細。


 


做法: 將雞用醃料醃約20分鐘,


加入冬菇、金針雲耳、紅棗、薑絲伴勻。


 燒熱大滾水,用大火蒸約10-15分鐘即成。


 


 


以上材料, 仲可以加埋紅棗, 若加入紅棗,


浸透後, 除去核, 就可以加埋入去蒸嫁了.


1 則留言:

  1. 好味
    [版主回覆11/22/2009 23:10:00]你無份食...又知好味....嘻嘻....
    不過真係好好味嫁...yeah...

    回覆刪除