關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月25日 星期三

大閆生過咗身

蕭c奶同少爺都好鐘意


每晚睇畢打自己人呢套劇


初初見到 '大閆生' 呢個角色


好有趣, 好得意


因為烈哥的口音及角色中的表情


而令蕭c奶同少爺開始留意


呢一位老前輩演員


琴晚回家照常開電視


見到電視中講烈哥過咗身


那一刻...好突然, 覺得心裡很不舒服


每晚習慣係電視螢光幕都見到大閆生


今日就無得再見了


世事難料. 生死好平常


再一次提醒我哋


要好好珍惜現在你所擁有的一切


要好好愛你身邊的家人, 朋友, 自己


更加要學懂感恩!


 


沒有留言:

張貼留言