關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月21日 星期六

侄仔牛一@上海婆婆

 



2009年11月19日(星期四)


 


今日係TVB的牛一


亦都是蕭c奶侄仔的牛一啊...


又大一年了....諗起侄仔bb時


不經不覺佢而家係一名中學生了...


時間真的過得很快呢


 


今日擇咗去'上海婆婆'到食生日飯


侄仔, 希望你開開心心


健康, 順利啦


肥姑祝您: 生日快樂!


(侄仔好細個就叫我做肥姑,


其實而家佢大家咗, 少咗咁叫我了,


其實我好鐘意佢咁樣叫我做....肥姑.


因為好親切.)


 


睇吓今日係上海婆婆到食咩了:


 


四喜烤夫


雖然無紫玉蘭做得好食,


但係上海婆婆都算唔錯嫁了


我嚟咗幾次都要烤夫, 因為覺得佢係素食掛...



雞絲海蜇


侄仔指定的冷盤小食


我覺得唔夠麻油味啊...不過個味道佢淡啲


都算好, 好過一間有啲個味怪怪哋仲唔好啦.



婆婆炒飯


次次都叫呢款飯, 因為炒得好香好好味



麻婆豆腐


又係侄仔點的


做得唔錯呀, 辣道適中, 豆腐軟滑, 餸飯一流!



咸肉津白


阿哥點的, 其實我次次都點呢個


因為上海婆婆真係做得好好味


又夠熱喎, 塊咸肉又正喎....



松子魚


媽咪點的, 好味呀, 酸酸哋, 正呀, 好開胃.


不過今次呢條好細呀.



無錫醬烤骨


我覺得黑醋好食啲, 不過佢哋想試,


就要咗呢款. 份量都好足, 好抵食,


加上佢做得個味道都好好.



 



侄仔太廋了...希望你真係肥番少少啦



媽咪呢個樣, 好似好得戚咁.



倆仔爺係到相商點咩菜喎?????



侄仔咁好笑的......唔知睇中咗咩餸呢.



係都唔肯影張正面的相.



少爺個樣咁得意的...哈哈...



 


原本買咗個生日蛋糕嫁


點知上海婆婆到要收切餅費喎


咁蕭c奶唔係孤寒呀


而係你知唔知佢收幾多呀????


佢話收.....100蚊喎


傻傻地嫁....100蚊...


我個生日蛋糕係COVA到買


都係140蚊...


咁我不如加多40蚊買多個cake


又或者係到叫多個餸食咗佢好過啦...


痴痴哋線嫁....


蕭c奶最不like要收切餅費的餐廳嫁


尤其係啲咁離譜的收費


真係同去搶無咩分別!


最後...叫侄仔將蛋糕攞番屋企先切囉...


2 則留言:

  1. 生日快樂
    [版主回覆11/22/2009 23:12:00]多謝隨意may對侄仔的祝賀....

    回覆刪除
  2. 100蚊!上海婆婆都幾離譜!
    [版主回覆11/22/2009 23:11:00]係呀.....超離哂大譜呀...

    回覆刪除