關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月17日 星期二

2009年冬天第一次在家打邊爐

 


Photobucket


 


2009年11月16日(星期一)


 


嘩...天氣真係凍咗好多呀


好彩蕭c奶上個星期向老闆請咗兩天假


今日同聽日都放假


可以好好咁休息吓



今日唔係瞓得好晏咋


起咗身食過早餐


就去咗元朗到報名


報名?????


之唔係...蕭c奶同少爺一齊報讀日文囉...


嘻嘻...


下年一月開學, 逢星期六晚上7點


原本係同愛麗詩讀


可惜因為工聯會的地點及時間


點夾都夾唔到


原本諗住自己學


點知, 少爺聽到話得我一個人讀


佢就話陪我讀喎...


都係好事, 可以一齊練習嘛.


 



 


因為今晚約咗少爺家姐上嚟打邊爐


咁報完名, 就去買定啲打邊爐食物囉...


今次無平時咁大陣像lu....


因為家姐食好少嘢, 而我同少爺都唔可以食太多


所以都係買咗啲好普通的嘢咋...


加上早幾日去咗sogo到買咗一大隻 '皇帝蟹'


比少爺及家姐食


所以其實少少的食物都夠哂...


Photobucket


就係呢隻 '皇帝蟹' 了


早前係sogo到做特價


隻隻都過1kg, 每隻$355.8元



之前同少爺行sogo時, 巳經好想買


不過見幾百蚊, 又唔係好捨得買喎


今次得蕭c奶一個人行, 諗起少爺,


不如就比個驚喜少爺啦


加上諗起少爺家姐都like


所以就買, 仲即刻約定家姐嚟食蟹及打邊爐囉



小肥羊...最終都忍唔住買咗嚟食



唔肥的肥牛..



老公最愛的金菇



新鮮海蝦



少爺家姐指定的....竹笙



唐篙 (其實唔知點打)



西洋菜


 



油麥菜



牛丸, 芝士丸, 蟹子丸, 魚丸及蟹柳



新鮮帶子



桶蠔



三個人咩都夠食了



開餐了, 呢兩姊弟好忙喎...係咁拆蟹鉗



蕭c奶就好得閒, 因為唔可以食咁多


都係專登買嚟比佢哋咋...



少爺比咗個蟹鉗蕭c奶, 叫我將個蟹柳及真係蟹鉗影相喎


唉...蕭c奶就係咁. 少爺話咩就咩, 我又跟佢咁傻.



少爺家姐拆得靚好多喎....


嘩...一啖咬落去又真係幾爽嫁...



家姐好快手就食飽了


我哋倆個都係


所以又食淨咗啲嘢了


聽日又要繼續打邊爐lu...


其實醫師係唔比蕭c奶打邊爐嫁


不過以蕭c奶的性格


點忍得呀...所以一, 兩次都ok掛


蕭c奶唔理咁多呀


因為太愛打邊爐呀....


5 則留言:

  1. 你食咁少,唔低"和"



    [版主回覆11/18/2009 14:34:00]無所謂啦!

    回覆刪除
  2. 我今晚都打邊爐呀~~咁鬼凍>< 不過要忍口, 打算打菜菜子, 豆腐同芋絲, 可能加d魚~~~
    [版主回覆11/18/2009 14:33:00]你有重要任務在身,當然要忍吓口啦。
    唔怕我食埋你個份,OK。
    小藍,真係唔好意思添呀,好耐無去你BLOG探你。要KEEP番先得了。

    回覆刪除
  3. 嘩... 3個人都有咁多野食.. 我都好想食呀! 重有蟹添... 點整架? 蠔同帶子都好好味呀!!! 唉吔.. 好想食呀!!!
    [版主回覆11/18/2009 14:36:00]咁叫多了, 其實平時我哋買的種類仲多呀, 今次真係買少咗好多好多啦。 嘻嘻。
    隻蟹唔駛整嫁,一買番嚟就食得了, 係刺身嚟嫁。只需要係食前一天由冰格攞出嚟,放在雪櫃下格,等佢容雪,再攞出嚟室溫幾個鐘,就咁食得嫁了。

    回覆刪除
  4. 嘩..最終食唔食得野??..得三個人邊食得咁多野呀

    回覆刪除
  5. 嘩!勁多嘢食呀!重好好味喎!望到都口水流呀! 靚太你真勤力呀!又返工又煮食又學影相…而家重學埋日文呢!
    [版主回覆11/19/2009 12:41:00]因為我唔想做OUT的C奶囉...我要IN 我要IN.
    我咩都唔識, 咪唯有搵啲自己有興趣的嘢嚟做吓囉.

    回覆刪除