關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月23日 星期一

少爺的新玩具@lenovo P82 mobile

 



 


話說少爺的手提電話


壞壞哋, 又細聲, 又成日無電


其實蕭c奶想少爺換手提電話好耐


不過少爺好眼角高嫁


睇嚟睇去都睇唔啱喎


而少爺同蕭c奶都一樣


好鐘意


'摺機'


只可惜香港的無咩摺機款靚


日本機, 靚到爆呀


可惜....係香港用唔到呢


又或者要改機, 不過係香港買日本手提電話


好貴好唔抵呢



前幾天, 蕭c奶約咗成堆同事去食晚飯


少爺就自己一個人


放咗工去咗旺角先逹商場到睇手提電話喎


哈....少爺竟然睇中咗部電話喎


仲要係摺機喎...仲要唔貴喎


千幾蚊咋....


最估唔到係....係個牌子....


lenovo


係米好攪鬼呀. 但又真係估唔到


lenovo的摺機咁靚, 做得好出色呀



hello, 等我ddung為大家介紹


呢部新手機.....lenovo P82



lenovo P82 共有


金色, 桃紅色及清心紫色


少爺擇咗金色



打開個包裝盒 ---- 見到部lenovo P82


好型呀...



嘩...蕭c奶見到好鐘意呀...


機面有一半係可以用作照鏡


而且當有人打電話嚟時


係鏡的部份, 會出現打來的人的名


及有閃燈嫁



打開部電話先....


yeah..個mon都幾大喎


而個keypad都好靚仔呀



夠長, 咁先有型


又夠輕身喎...good



開埋個mon比你哋欣賞吓


本身部機的wallpaper都好靚


會除住時間而改變


即係早上就會變番早上景


夜晚就變番夜晚景


我like呀...



再睇埋個功能介面



每按一吓keypad, 會有震一震感應


蕭c奶like呀, 好似touch screen咁的feel



部機入面有好多款相框


蕭c奶隨意玩咗幾張


 



咁橋都幾襯張相喎...



唔好以為唔靚呀


以為個色咁差


只係用咗相機影咗出嚟


啲色無咁靚咋


真實係個mon到好靚嫁



 


lenovo P82其他功能:


MP3, FM收音機, Bluetooth,


26萬色WQVGA液晶顯示,


2.8英吋高清靚屏


320萬像素


等等



蕭C奶好鐘意少爺部新手機呀


因為係摺機呀


仲要有桃紅色呀


超正呀...


好想要呀...啍!


幾想換咗佢呀.哈!


少爺話...你休想呀!


嗚嗚嗚.....



少爺勁滿意呀


呢排日日都係到攞住部新機試


少爺日日都係咁讚部新手機


好用, 好型, 好大聲...


總之就讚口不停啦...



沒有留言:

張貼留言