關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月25日 星期三

有口福


 


2009年11月25日(星期二)


 


媽咪呢排多數係蕭c奶呢邊


所以少爺同蕭c奶除咗有口福之外


就係.....家務唔到我哋理....呵呵


世上只有媽媽好


各位....朋友仔....係咪好羨慕呢


사랑스러워


睇吓今晚媽媽煮意:


 


蒜茸炒生菜


此生菜不是平時係街市買的


係琴日同事cecily送比蕭c奶的


啲生菜係cecily自家種嫁


cecily成日都送啲自家種的菜給蕭c奶的


自家種的菜真係甜好多, 爽好多嫁


多謝您呀...cecily



蘿蔔苗炒豬腩肉


又係呢味正餸, 之前都出咗幾次埸啦...


啲蘿蔔苗係媽咪返婆婆到帶返嚟的


少爺都不知幾like.



脆卜卜燒肉


勁好味, 係媽咪的朋友鐘意送的



煎多春魚


係少爺最愛的魚魚啊...


有媽咪係到, 又可以食到煎魚了...


因為蕭c奶真係唔係好識煎魚啊..



 


 



 


2009年11月26日(星期三)


 


今早去咗睇中醫


醫師話我有好轉咗


咁我自己都覺得好咗


同埋無咁容易攰及周身骨痛


希望繼續好啦...


 


present


紅米飯


好鐘意食呢款紅米


不過就要浸6個鐘


所以而家有媽咪係到


咁就最好了


而家我哋日日都有紅米飯食啊...



翠玉瓜炒惠州魚蛋


惠州魚蛋?????點解唔係四海魚蛋!


蕭c奶無打錯字嫁,


真係叫惠州魚蛋.


因為係媽咪的朋友, 返家鄉時買回來給媽咪的


又真係好好味喎....希望下次媽咪的朋友


再送啦..



灼菜心





蘿蔔苗炒豬腩肉


琴晚食淨咗, 今晚飯埋佢


 


煎牙帶魚


好嘢, 又有煎魚食呀,


牙帶魚好好味呀, 好耐都無食


又夠多魚肉, 啲骨又容易吐出來



 


상큼러브


2 則留言:

  1. 伯母灼啲菜好青綠,煎魚又金黄,真係好羡慕你!
    [版主回覆11/27/2009 14:47:00]係囉,我啲同事睇到我影媽咪啲菜, 成日都問我,點解我媽灼啲菜咁青綠,咁靚。我話我都唔知呀。
    同埋我媽煎魚真係好好味呢。

    回覆刪除
  2. 羡慕死人喇~~~  髀髀你就好啦。
    真係甜d?! 我都試種緊呀, hehe...不過唔知d 菜會唔會死o係我手上呢

    回覆刪除