關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月8日 星期日

甘味讚岐手打烏冬專門店

 



2009年11月7日(星期六)


 


今日約咗蕭少爺拍拖拖


地點為觀塘apm


琴晚買定咗票睇


'Michael Jackson's This Is It'


 


睇'Michael Jackson's 前


我哋先去咗呢間


甘味讚岐手打烏冬專門店



薄切肥牛蕃茄湯手打烏冬


呢個蕃茄湯勁正呀


因為好濃蕃茄味啊....係會成碗連湯全部清哂


一定要食....


仲有, 啲烏冬勁彈牙, 又夠粗條, 好味啊.



海藻


蕭少爺點了這款小食


嘩...就咁食...咸到飛起呀...


但係只要你一加入湯到食, 咁就會淡味啲


仲會好食啲...



南瓜, 蕃薯及蟹柳天婦羅


一啲都唔好食呀.....所以朋友仔,


若果下次有機會嚟呢間...唔好點天婦羅啊


又薄, 而且係炸得好唔得呀....BAD LIST...



雜素菜豆乳湯手打烏冬


蕭C奶盡量要食清淡啲


所以忍口無點到蕃茄湯及肉類


見到呢個豆乳湯, 就點了這個


不過要等十至十五分鐘


因為這款豆乳湯底是即煮的


不枉蕭C奶願意等


個湯好有豆味同埋好清淡


 



素菜裡有: 荷蘭豆, 西蘭花, 腐皮,


甘筍絲, 木耳絲, 鮮冬菇, 南瓜



烏冬勁彈牙, 又夠粗條, 食多碗都得呀...嘻嘻



原來都有好多分店嫁...



 


呢一間, OK啦, 不過不失,


覺得主打食蕃茄湯烏冬


至於小食嘛...就要睇吓你哋擇得好唔好睬LU...


 


3 則留言:

  1. 豆乳湯清清地又唔肥膩, 好似幾好啵
    [版主回覆11/09/2009 06:42:00]係呀, 又淡淡的豆味, 唔錯呀.....

    回覆刪除
  2. 我也最喜歡食呢個 薄切肥牛蕃茄湯手打烏冬 ,在屯門那間次次入到去,花多眼亂後都係食番佢,哈!太有魔力了! MJ show我看過片頭介紹已很想睇,一定好感動,但此刻無暇……
    [版主回覆11/09/2009 17:41:00]唔緊要啦...買 隻DVD睇啦...真係好值得睇.
    一定要搵時間睇咗佢啊....
    無錯....蕃茄湯底係最最最吸引及好味.

    回覆刪除
  3. 我之前食過新都會果間, 都係食蕃茄烏冬咋....呢個就好味law
    [版主回覆11/09/2009 17:42:00]係呀, 最好味都係蕃茄湯底....其實一般了.

    回覆刪除