關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月15日 星期日

公益金昂船州大橋百萬行

 


迷糊娃娃


2009年11月15日(星期日)


公益金昂船州大橋百萬行


 


今日同少爺參加咗


公益金昂船州大橋百萬行


經過蕭c奶同事攞咗30個名額


一於同少爺去行吓先


唔好成日都留係屋企了


真係要多啲出去行吓


個人先會醒啲, 叻啲, 精神啲呢


我哋報咗下午一點三十分出發


攞到個步行證了



睇吓少爺個look


好有氣勢咁喎!



集合地點係南昌站D1出口


攞咗步行證咁就可以出發去坐巴士了


沿途好多人喎...


 


 



終於到達登車處



落車了, 起步點係前面喎...



未開始...巳經好多人係到影大合照


咁少爺同蕭c奶都唔執輸



行到嚟條馬路了, 影番張先


見到蕭c奶啲頭髮都知, 好大風



回頭一望, 都好多人, 隨便咁望都唔知係馬路



都係一樣咁多人, 人頭勁多



隨意影吓啫...



好少可可以咁樣影車路囉



見人影我又影, 仲有500m..



大家努力呀...向前行


不過天氣真係唔好, 天陰陰, 又大風


影相唔靚, 又凍



行咗無幾耐, 見到服務站



因為同啲同事失散咗了, 無人幫我哋影合照


咁就唯有自拍啦..



都好開心, 因為好多一家大細嚟


好熱鬧, 如果天氣好, 仲正啊...



好少可以同個馬路的箭咀影相



我知道好友'冰冰'今日都會同佢啲


同事有參加, 冰冰係擇咗下午兩點起步


同佢都係差半個鐘, 蕭c奶都諗會唔會撞到佢呢


果然係撞到, 梗係要影相啦



冰冰仲話幫我哋影合照添...yeah...唔該啊..



咁我當然要同冰冰影啦...係咪先..


 



睇吓個天幾咁灰色, 其實仲有毛毛雨嫁



行到條大橋了...



見唔見呀, 呢個family真係勁


睇吓個老豆為咗影相


趴到埋個地下


仲有媽咪及細路個姿態同笑容



我都唔執輸, 要同少爺影番張先


當然...我無趴到咁誇張啦



嚟到某個地點, 又見到冰冰


冰冰又幫我同少爺影合照了



我的技術只可以影到咁咋



 



行到差不多四分三多啲啲的行程


係到望吓景, 抖吓先



睇番頭先我哋行緊的路



向前行了...開始大雨了



個天越嚟越灰暗



行咗40分鐘, 終於到達隧道口了



臨入去前, 梗係唔少得影張相啦



行埋呢到, 好快就到終點了...努力



係入面都係一樣好多人影相



我哋行到20.0....咁即係仲有幾多呢



行咗成半個鐘, 終於見到隧道出口了


yeah...會有人係到派張


'銘謝狀' 嫁.....


yeah..咁就行完咗了



 


蕭c奶同少爺用咗


三個半鐘先行完成個路程


其實都咪話呀


因為我哋少咗做運動


所以腳仔都行到好攰啊...


今晚一定瞓得好熟啫...


2 則留言:

  1. 原來你行1:30pm. 我都仲未寫blog添,諗住Sanrio得意D,放左D相上去先......
    [版主回覆11/17/2009 19:22:00]快啲寫啦, 唔好懶呀, 唔好因為天氣凍咗呀...嘻...等你.

    回覆刪除
  2. 好有紀念價值嘅活動 妳同少爺又多個美好共同徑回憶啦
    [版主回覆11/17/2009 19:24:00]都係嫁, 以往都未參加過百萬行, 見今次有時間, 就參加吓. 加上唔想少爺成日係屋企, 想佢出去行吓, 輕鬆吓.

    回覆刪除