關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月13日 星期五

短暫的休息日

蕭c奶最近真係好攰


咪因為又夜咗瞓囉


攪到個人日日都唔夠瞓


又周身骨痛咁...唉..


如果可以有而家的人工


但係只需要返半日


咁就正到暈lu....


又係到發白日夢了...


蕭c奶...醒吓啦...返回現實了


咁...蕭c奶唯有用自己的假期


嚟換取短暫的休息日了..


1 則留言:

  1. 放假好好休息吧!不過你又真係幾勤力,每日都update你個blog,我就唔得lu。
    [版主回覆11/14/2009 12:46:00]我其實都懶咗好多啦, 前排成幾個星期都無咩update到呀. 係最近先跟返個blog咋.

    回覆刪除