關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月30日 星期一

沖繩生麵


2009年11月30日(星期一)


 


時間過得好快, 今日係十一月最後的一天


嘩咁快又到十二月, 即係又到X MAS了


太快了, 太快了


媽咪琴日返咗阿婆婆到


所以今晚得我同少爺兩個咋


見啲沖繩生麵就快到期了


所以今日又係煮麵食, 嘻



今次呢款生麵比之前個款粗身啲嫁, 唔知口感如何呢??



 



香蔥沖繩生麵配沖繩海澡

YUMMY YUMMY



 


另外,煮咗一碗雜丸配生菜


少爺見到嘩嘩嘩聲。。。



睇怕呢排都以食麵為主了


因為仲有幾包就到期了


要快手食鬼咗哂啲麵


諗諗吓...仲有謝主任及蕉蕉係北海道買番嚟


的一大盒麵都未試過呀..


救命呀......


 


3 則留言:

  1. 哈哈 ~ 整碗麵我食啦 ~ 等我有機會見你一面

    回覆刪除
  2. 話時話,我真係唔介意幫你手清晒佢地囉.....^^

    回覆刪除