關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年11月16日 星期一

無啲公德心

蕭c奶好嬲呀


嬲到即刻落去管理處到投訴


話說我哋每家人都會將每日的垃圾


放係電梯大堂


每日都唔知邊鬼個


將每袋垃圾都打開及亂摷一通


打開都算數啦...最無品係亂摷


摷到每袋垃圾都通個大堂都係


你哋話見到嬲唔嬲呀...


大佬呀...打開咗都巳經唔係幾好啦


咁啲曱甴呀, 蚊呀, 蟻呀會走嚟嫁嘛


仲要離譜到將啲垃圾摷埋出嚟


最激氣係....仲有啲菜汁呀....


你話死唔死呀...


真係好無衛生囉...


你唔乾淨你的事呀...咁我哋其他住客點呀


仲有呀, 咁啲清潔阿姐都慘啦


人哋做清潔的, 都想快手做嘢


成鬼日有啲菜汁, 阿姐又要抺過


啲垃圾通地都係, 咁阿姐又要執過


喂, 人哋都好辛苦嫁, 日日做咁多層樓數


你哋話啦...蕭c奶點會唔嬲呀..


其實呢件事都發生咗成半年嫁了


蕭c奶都唔係第一次話要去投訴


不過有時諗住算數


但係前日蕭c奶出去倒垃圾


又見到個大堂啲垃圾通地都係


真係忍無可忍呀


即刻落去管理處到投訴及反映


其實少爺話有時早上出門等電梯時


撞過幾次有個 '賓賓' / '印印', 總之係工人啦


係到摷垃圾...


少爺可能唔好意思出聲啦


比我...我一定出聲叫佢呀...


如果佢再係咁...我就真係唔客氣呀


我會查佢住係邊到, 我實行去個mum到投訴佢


而家我同咗管理處到講咗


佢話會跟進, 我就睇吓佢點跟進.


攪到咁無衛生, 真係好難頂嫁嘛


我真係忍咗半年嫁了


我...蕭c奶真係忍唔到了


到時唔好怪我呀....


到時你比你mum鬧爆, 炒你


真係唔好怪我呀!


3 則留言:

  1. 乜唔係樓梯放置大型垃圾筒放垃圾既咩? 可能第二層啲人摷汽水罐呀之類可以賣既嘢, 所以摷都亂哂 ~我屋企反而有啲嘢一放出去就好快會清理咗...就係雜誌報紙和紙皮, 你千祈唔好掉錯唔係想執番都難, 哈哈哈
    [版主回覆11/17/2009 19:31:00]你就好啦, 我哋呢到啲清潔工人就好好的, 只係真係唔知邊鬼個囉....呢兩日就無了, 遲吓就唔知.
    如果再有, 我就真係要再去管理處到傾吓了.

    回覆刪除
  2. 咩人黎0架....傻0架..垃圾都好執0既??我估管理處d人都未必理到啦, 要咁岩比管理員撞到先可以勸人..唉...比我日日見到咁0既情況一定激死我
    [版主回覆11/17/2009 19:32:00]咪係囉, 我都知嫁, 管理處係未必跟到, 不過作為住客都要反映吓, 等佢哋都知有件咁的事都好嘛.
     

    回覆刪除
  3. 香港人嘅另一種悲歌 有條粉腸做鄰居

    回覆刪除