關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月7日 星期日

浪漫情人節餐@Towngas

 


Photobucket


2010年2月2日(星期二)


浪漫情人節餐@Towngas


 


今晚約咗三位朋友仔


一齊到Towngas上示範班


主題為: 浪漫情人節餐


Towngas的示範班真係好抵學嫁


每次都有贊助商


只需要每位90元


除了即場有導師教整三款菜式之餘


仲即場有得試食


最重要係......可以得到贊助商的禮物添


真係又食又攞又有嘢學




今次的贊助商係 --- 刀嘜


所以大家睇吓我哋的禮品


係咪好抵呢.



仲有三份食譜


今次要教的係:


法式洋蔥湯


脆皮煙肉炸生蠔


香煎羊扒伴意式鯷魚汁及薯茸



睇吓導師的製成品啦


法式洋蔥湯


呢個湯, 我一直都好想試整, 不過都次次都提唔起勁去煮


今次有導師示範, 更加清楚個步驟


原來都有少少難度的, 就係係煮洋蔥的時候


一定要有耐性



脆皮煙肉炸生蠔


炸物蕭c奶一向都唔煮的, 因為好怕食炸嘢同埋要用好多油


加上又驚自己炸得唔好喎.



今次呢個炸生蠔, 導師用咗日本的廣島蠔


的確肥美及鮮蠔味


而且導師教的炸法, 又的確好easy, 所以一定要自己試整一次



香煎羊扒伴意式鯷魚汁及薯茸


到咗主菜, 有羊扒, 正呀, 我同少爺都好like的


除咗炸物之外, 另一樣蕭c奶又係唔會整的係薯茸


因為一向麻麻哋, 怕太漏及太肥



但係導師今次教整的薯茸, 又唔難整之餘,


導師係薯茸到加咗幾款配料入去, 食法好新鮮好味


加上平時食羊扒, 唔係點薄荷醬就係點芥辣


反而今次導師教整一款叫意式鯷魚汁


勁好味, 酸酸哋又有啲酒味, 好特別啊.



 



睇吓我哋上堂的情況


今堂勁爆呀, 有成70個人呀....


更係啦, 咁抵喎, 有嘢食, 有禮物收, 又有嘢學



通常導師教哂三款菜式之後


就輪到啲阿姐好忙了


今次要分70份喎


你都未話唔心急



一啲都唔馬虎嫁


仲有埋法式洋蔥湯最關鍵的芝士法包啊...



睇吓...好忙呀..好多人呀, 勁熱鬧



仲有好多年件的羊扒要分呀...



幾位阿姐真係好忙


又要分沙律菜



跟住又要分埋炸蠔啊...


Towngas其實好揼本


廣島蠔都唔係平, 但每人真係一人一隻嫁





終於等到我哋試食的環節了


先嚟碗法式洋蔥湯


飲落去真係好重洋蔥味


而且仲係好甜添呀



再加上呢片焗到香噴噴及充滿芝士味的法包


真係...真係...好味到不得了.



仲有脆炸生蠔



個廣島蠔的確好鮮味


不過導師用咗一條煙肉包住


我就覺得厚咗啲, 下次自己整就用半條


而且會用肥少少的煙肉, 我覺得會更香口



炸咗出嚟, 唔會食到成口油, 炸得好乾身,


而且導師上個炸粉上得好好


唔會厚身, 好好味呀



最後到品嚐羊扒了


個薯茸真係好味, 唔漏, 仲有好香的黑橄欖及蕃茜味, 好正


個鯷魚汁用嚟點羊扒, 勁配勁夾,


其實就好easy, 只係要花啲工夫及時間去整啫



 



 




 



 



 



 


Blog友仔, 有機會都參加吓啦


真係好正嫁


蕭c奶就成日都參加的


睇吓下次又有咩學先.


真係好, 教咗呢個情人節菜式


咁今年的情人節一於照板煮碗


整一次比少爺食啦


6 則留言:

  1. 係邊度報名架?我都好想參加呀~~~~~~
    [版主回覆02/08/2010 00:31:00]你得閒上媒氣個網啦. 會有cooking class嫁. 不過就一定要係銅鑼灣到上堂, 唔知就唔就到你. 我係香港區返工, 所以好多時放工去都ok.
    如果下次再有, 我通知你, ok.  你記得得閒都睇吓喎.

    回覆刪除
  2. 嘩~下次有通知聲好喎 呀波菜話好有興趣
    [版主回覆02/08/2010 00:39:00]無問題呀, 我下次通知你呀, 菠生....真係好抵嫁...嘻

    回覆刪除
  3. 嘩!咁抵!有無得預埋我架?
    好正呀!
    [版主回覆02/08/2010 00:41:00]下次通知你一聲, 不過要係銅鑼灣上, 唔知你方便嗎. anyway, 下次通知你哋啊...

    回覆刪除
  4. 我又想煮法式洋蔥湯呀,教下我呀.....
    [版主回覆02/08/2010 02:15:00]喂, 我未煮嫁...我煮完成功咗話你知, 好冇.

    回覆刪除
  5. 好呀!方便架!大約6:00pm可以到銅鑼灣~ ha
    [版主回覆02/08/2010 17:49:00]咁就好LU。。咁下次可以叫埋你啊。。因為佢通常係6:30至7點開始, 多數8:30完成。

    回覆刪除
  6. 睇相覺得好得意~ 成班c奶一齊煮野食, 你一句我一句, 你一啖我一啖
    [版主回覆02/13/2010 00:05:00]都係的, 除咗啲c奶, 仲有啲係女仔嚟的, 上吓呢啲堂, 都幾好玩嫁.

    回覆刪除