關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月24日 星期三

靚靚利是封


 


蕭C奶往年都無專登買利是封


因為媽咪以往都有好多利是封


咁因為環保的問題


無奶油唔用咗啲舊的


又走去買啲新嫁嘛


經過咗兩年的派利是新涯


舊有的利是封終於都用哂了


 


今年終於可以用自己喜愛的利是封了,YEAH!


今年有三款利是封,


因為數量有限,


所以限量發售呀


只會係好friend好friend的朋友仔先會收到啊


收到的朋友們,你哋就知你係蕭C奶心目中的地位了


 


蕭家姐用開Bioderma的護膚品,


Bioderma今年派咗勁Sharp的顏色利是封


好靚好型啊。。。


不過每隻顏色得十個咋


 



ICBC (工商銀行) 每年的利是封都好靚,好得意嫁


其實呢款係上年嫁了, 不過為咗要用哂舊有的利是封


今年終於可以用了.....



而呢款係今年ICBC (工商銀行) 的款式


不同國籍的公仔


今年得一PACK咋, 所以真係好少朋友先會收到啊



 


仲有只得少量的叮噹利是封


都係限量發售嫁...呵呵


唔記得影相留念添.



2 則留言:

  1. D利是封好靚呀~
    [版主回覆02/26/2010 12:00:00]駛咩講呀。。。

    回覆刪除
  2. 我年年都用公司d利是封,一黎慳錢唔洗買,二黎因為公司實在太多,用唔曬佢都掉,咁我咪拎黎用law~~hehe!!今年仲有20疊,每疊有10個,真係有排派呀!!
    [版主回覆02/26/2010 12:00:00]我就終於都用哂LU。。。打後可以用自己想用的利是封了。YEAH。 你好好咁用埋佢了,真係要環保啊。

    回覆刪除