關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月20日 星期六

譚魚頭打bin bin, 估唔到咁好

 



 


2010年2月17日(星期三)


年初四, 開工大吉


 


是日氣溫依舊得8度左右


很冷


蕭c奶講明這幾天都不會下廚


天氣這麼冷, 打bin bin最好不過啦


所以昨晚約好了少爺


原本約好了在旺角的稻香漁港打bin bin


可惜太多人了


有見及此, 立刻過檔


走到譚魚頭博一博


哈...竟然有位喎


就是這樣, 第一次到譚魚頭打bin bin了


 


牛魔王海鮮盆, 價值288元


好大份量, 足夠二人食用


呢個盆的火鍋料全部都好新鮮及好味


不可不提的是, 譚魚頭的招牌花蓮魚頭真係不可不吃


若果愛吃魚頭的朋友們, 真係要吃啊,


仲有分辣或不辣



牛魔王海鮮盆,總共有十三樣食料


樣樣都係蕭c奶的至愛



譚魚頭蕃茄鍋


88蚊, 成鍋紅卜卜




譚魚頭蕃茄鍋


嘩...係咪好似好恐佈咁呢...


放咗啲火鍋料入去影的


我想講呢個蕃茄鍋勁好味呀..


唔駛點豉油嫁, 個蕃茄鍋好夠蕃茄味


好濃味嫁, 超正!



 


同少爺食到個拼盆無咩食時


又好似覺得好唔夠食咁喎


咁就另外order咗三款火鍋料


 


澳洲A級肥牛粒


138元一碟, 一個字...正!


肥牛粒, 半肥半廋,食落有即溶感覺,


但又可以有啲咬口感, 肉質肥美及juicy,


仲要好重牛牛味.



魷魚鬚


無記錯應該係38元一碟, 見人哋order咗


個樣幾新鮮, 就order咗一份



灼完之後, 魷魚鬚捲埋一圈, 食落去, 


好爽口,真係估唔到, 一啲都唔會韌,真係好新鮮.


無叫錯, 下次都會叫呀.



牛脷


38蚊一碟,蕭c奶好鐘意牛脷


所以忍唔住要咗一份呀



少爺一食落口, 即刻讚口不絶,因為除咗有牛味,


最重要係牛脷的厚度,即係食時的質感,厚度適中


有咬口,好好味.



真係估唔到譚魚頭的火鍋料咁新鮮


其實上網見有人比食評話譚魚頭唔好喎


但都係果句啦, 個人口味唔同


我自己親身去試, 眼見其他枱的火鍋料都係好新鮮


下次一定要同朋友仔一齊嚟, 咁就可以一齊食多啲食物啊


不過老實講, 食物好, 但係因為譚魚頭的員工唔夠人


所以係服務方面就要有耐性


但係你又會睇得出, 須然佢哋唔夠人, 但係就個個


都好忙, 好勤力的, 而且都好有禮貌.


所以都無影響到我的心情, 而且仲要再幫襯添!


 



 



其實最後order的三樣火鍋料


都食唔哂啊...嘻嘻


所以最後將未食的打包咗


就等聽日睇吓點煮埋佢啦.


呢一餐盛惠670蚊


好似好貴咁, 其實跟本個牛魔王海鮮盆


就夠食, 係自己眼濶肚窄


所以當初我哋唔再order之後的三樣


埋單都只係4百幾蚊


下次都係唔好咁貪心lu...


 



 


譚魚頭火鍋


地址: 旺角彌敦道639雅蘭中心5樓食閣全層


電話 : 2381 2000


3 則留言:

  1. 我上次原本打算去譚魚頭, 不過見d comment麻麻, 打消在念頭.  下次要去試下先.
    [版主回覆02/21/2010 22:39:00]唔好信咁多COMMENT呀, 都係信自己呀. 我今日去咗試稻香, 啲人夠話稻香好好啦, 好正啦. 我今日試咗了, 唔OK喎, 我覺得稻香啲火鍋唔夠新鮮及好普通, 同自己係屋企打無咩分別, 可能自己係屋企準備的配料仲好過佢. 份量少又貴, 唔抵呀.
    譚魚頭就老實講, 真係食得好開心及貴都值得. 佢仲有好多嘢食, 但因為只得2個人,實在試唔到咁多啊...
    仲有呀, 稻香今日我哋要咗個68蚊的蕃茄鮮蝦湯底...OH...好唔得 , 比起譚魚頭的蕃茄鍋, 差好遠好遠呀. 譚魚頭都係88蚊, 貴佢20蚊, 但係譚魚頭的蕃茄湯鍋, 真係好有蕃茄味, 人哋食時, 唔需要點豉油嫁, 就巳經好夠味啊. 
    你有機會, 一定要一試, 如果食得辣, 我諗你仲可以試埋佢的麻辣湯鍋, 一定好正.
    我兩邊都唔係有股份嫁, 我真係照老實講, 作個比較. 快啲試吓啦. 真係好得嫁.

    回覆刪除
  2. 你打得都幾詳細, 搵野食最好入你BLOG睇睇~~
    [版主回覆02/22/2010 22:59:00]你咁講, 我有啲難為情添...
    唔敢當, 唔敢當....仲有好多blog介紹食嘢, 仲介紹得好好多啊...
    我只係有果句講果句, 總之間嘢好就好, 唔好就唔好囉.
    哈...你間新居好大呀, 羨慕屎呀.

    回覆刪除
  3. 雖然聽落$6XX好似好貴,不過D料新鮮好食,自己又食得開心,所以我覺得都OK,有時出去食餐好D都差唔多價錢,最緊要食得開心!!
    [版主回覆02/22/2010 22:55:00]其實係我哋貪心之嘛...嘻, 原本只需要4百幾就埋到單啦..
    其實如果多人係好抵食嫁, 不嬲兩個人食係貴啲嫁. 多人食嘢, 就最好, 又平啲, 又可以食多幾款啊..
    蕭c奶都係果句, 有時貴唔緊要, 最重要係質素. 總之我付出幾多錢, 就請比番幾多錢的質素.

    回覆刪除