關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月6日 星期六

喊餐飽

Photobucket


 


2010年2月6日(星期六)


 


因為屋企的事


又令到我好煩燥


好唔開心


每次聽到一啲好唔想聽到的嘢


都係好唔開心


唉....我幾時先會有安寧的日子


有時真係係到諗


做人真係好煩好煩


今晚返到屋企


少爺係攰到係地下瞓著咗


我去沖涼


不其然個心好唔開心


終於都忍唔住


喊咗出嚟....


係咁喊...係咁喊....


就係咁又大喊咗一場


喊到眼都腫埋


都好的....喊咗個人係比較舒服


到咗兩公婆一齊瞓覺


我先話比少爺知


我頭先喊咗一場


少爺只係緊緊咁攬住我


細細聲係我耳邊到講


最緊要你發生任何事都要同我講


然後輕輕咁鍚咗我一啖面豬仔


果一刻, 一切盡在不言中!


 


4 則留言:

  1. 有時我都會諗點解做人咁辛苦架,但當過左之後,雨過天青又有另一種體會,所以只要唔好放棄就得架喇,最緊要蕭生又咁好,又咁SWEET,咩都抵番曬呀!!
    [版主回覆02/08/2010 00:35:00]咪係囉.....通常唔開心過後, 又再為自己打氣, 又再積極番, 再望吓隔離的傻佬, 個心又自然開心番.  我真係無咗少爺唔得, 我太倚賴佢了.  而且佢真係對我太好, 太錫我了. 

    回覆刪除
  2. 有阿榮鍚番便好了,我其實都遇到些相似的東西,唔諗起由自可,一諗起,想到自己的無力感,想到那些自己努力過也控制不到的事情,真的好唔開心,只可以叫自己盡量不要想。有許多事情我們遇到,解決不了,伴侶的心慰係好重要!想一想,阿榮不就是和你一起嗎?世上有這麼多事情我們控制不了,我們學習的就是要取捨和珍惜。
    哭過以後,又再做番開心果啦~
    [版主回覆02/08/2010 00:38:00]無錯呀, 每次都係, 真係有好多嘢我哋控制唔到, 為有學會珍惜, 感恩.  我都每次係咁諗, 只要自己的愛人係身邊, 我咩都唔驚, 咩都可以克服到的.  真係...伴侶真係好重要. 

    回覆刪除
  3. 你都好丫~ 仲有少爺撐住你!
    有時, 當我好攰0既時間, 我都好想身邊有個人可以和我分擔一下; 晚上天寒地凍0既時候, 都想身邊有個人可以取暖........
    你已經好幸運了~.~
    [版主回覆02/13/2010 00:08:00]我都知我係好幸運的, 我成日都感恩, 可以比我遇到少爺, 佢真係好好, 愛屋及烏, 係而家呢個時候, 實在好難搵. 所以有時屋企事唔開心, 望住少爺, 就覺得咩都唔怕, 因為有佢係我身邊, 幾難過的事, 我咩都唔驚.

    回覆刪除
  4. 見你呢個回應, 我覺得你真係好幸福喔~
    希望你們能恩愛到老

    回覆刪除