關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月20日 星期六

開心快活打bin bin


 


2010年2月18日(星期四)


年初五


 


是日天氣依然寒冷


琴晚係譚魚頭到有三樣火鍋料打包咗


諗住今晚放咗工去超市到


買多少少材料整個日式鍋嘆吓


但係當蕭c奶係巴士到落車時


發覺好凍呀....


諗起要洗嘢..oh..打退堂鼓


咁橋行過大快活


見人係到烚吓烚吓...


靈機一觸,不如比錢人賺啦


即刻打比少爺話唔係屋企煮了


不如去大快活到烚吓烚吓啦


最攪笑係....蕭c奶學咗少爺的同事咁


學咗咩呢...就係..


叫少爺落車後, 先返屋企攞番琴晚係譚魚頭打包咗的火鍋料


到大快活到食埋佢....嘻嘻


我都係第一次咁做咋


原來係好普通的事


因為有其他人都一樣係咁, 


自己帶咗少少火鍋料係大快活到打bin bin啊!


咁都無咁驚...不過真係好好囉


比幾十蚊人哋, 自己又唔駛做餐勁的


幾好呀...加上自己帶少少火鍋料去打, 仲正啊..



以下的相片係來至於我部手機, 所以影得麻麻哩.



我哋要左一個皮蛋芫茜湯底


要咗一份隻拼 - 肥牛及黑豚肉


及少爺喜愛的金菇


而個湯底仲包埋幾片生菜及木耳, 兩隻餃子及一個生根


又幾好喎, 仲以為得個湯底, 啲火鍋配料係要自己買添



呢張影時, 唔知係心慌慌呢!


影到震哂, 因為呢碟係......譚魚頭的澳洲A級肥牛粒


仲有少少粉絲添呀....



之後我哋再追加配料


oh.....唔係嘛....咩都買哂


得番西洋菜及黑豚肉咋....咁都照要囉..



大快活的打bin bin最特別係...


仲會跟埋烏冬或拉麵或米線或泡飯


不過少爺order時, 所有麵類都買清


只係淨番泡飯....


所以我哋都無得擇啦.


佢係會送上一碗白飯及一隻雞蛋


少爺問員工應該點食???


員工教路: 你哋食哂啲火鍋配料後, 咁個湯就會變咗做精華,


係呢個時候, 就打隻雞蛋落去個湯到, 然後攪勻個蛋,


跟住隨即倒入碗白飯, 再攪勻佢, 滾後, 關火焗一會,


咁就變成一煲泡飯了.



哈, 咁又比大快活諗到喎.


大快活比的果碗白飯, 其實望落去好細,


但結果整咗之後, 係會變成一煲仔喎


你都咪話都幾多嫁!


我哋仲留咗啲澳洲A級肥牛粒係啲泡飯到


嘩....食時...一流呀. 又估唔到個泡飯真係好好味.


不過....當然係好肥啦....但係食得就唔好咁煩了,


又驚呢樣又驚個樣, 係咪先!



仲有啲皮蛋係到.....嗯....YUMMY YUMMY.



 


哈...真係好驚喜呀, 平時去開大家樂的打bin bin嫁


今次第一次係大快活到打bin bin


又係估唔到咁好喎, 下次都會幫襯啊.


下次要帶多少少自家配料先...呵呵...


原來返公司同gigi講起, 佢話自己帶配料去大家樂呀,


大快活到打邊爐, 係好平常嫁喎...


oh..原來人家一早就係咁...係我哋一直都唔知!


 



 



2 則留言:

  1. hahahaha.... 我真係未試過呀,但聽落... IT'S A GOOD IDEA!!!

    回覆刪除
  2. 下~~~原來咁多人都係自己帶野去打架,等我又試下先,因為我未試過呀!!不過見個鍋飯真係好好味呀,好想食呀!!!!!
    [版主回覆02/22/2010 21:59:00]咁當然都唔好咁出面啦, 都搵返到角落位, 食食吓先攞自己啲料出嚟...嘻嘻 . 試吓啦, 下次我想去大家樂啊...呵呵

    回覆刪除