關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月19日 星期五

香煎羊扒伴意式鯷魚汁及薯茸 (內附食譜)


香煎羊扒伴意式鯷魚汁及薯茸


材料 (4 人份量)


12件  羊扒


 


意式鯷魚汁:


1 粒  蒜頭, 剁茸


6條  油浸鯷魚柳


1 湯匙  法國芥未


1 湯匙  白酒醋 (可改用lemon 汁)


50 毫升  初搾橄欖油


少少  沙糖


 


尼斯薯茸:


1 隻  黃肉薯仔


4 粒  去核黑橄欖,剁碎


2-3湯匙  橄欖油


1 湯匙  剁碎意大利蕃茜


1湯匙  lemon 汁



 


鯷魚汁做法:


將所有材料用攪拌機打勻, 之後加入適量胡椒粉調味, 完成.


 


 尼斯薯茸做法:


1.  薯仔連皮烚熟後,去皮及用叉壓成茸.


2.  薯仔+黑橄欖+蕃茜+少少鹽+橄欖油+lemon汁 拌勻


(薯茸可以加入鯷魚柳拌勻, 另外怕薯茸凍, 可用熱水坐熱)


 


煎羊扒做法:


1.  羊扒用鹽及黑胡椒粉調味.


2.  燒熱煎pan, 加入2湯匙油, 將羊扒煎熟, 大約三至四分鐘.


3.  羊扒上碟, 與鯷魚汁及尼斯薯茸伴食.



 


去核黑橄欖


係Great, City Super等地方有售


大約20元, 一罐有好多的



鯷魚柳


我係towngas到買的


36元一樽, 唔好見佢好細樽


其實佢係一條一條咁圍住的, 入面有好多嫁


我咗六條都仲有好多呢.



沒有留言:

張貼留言