關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月23日 星期二

感恩


 

 

 

感恩, 我知道自己是誰...

感恩, 我有健全的身體...

感恩, 我有愛鍚自己的另一半...

 

感恩,我有一位溫柔又堅強的媽媽....

感恩,我有一位對我影響力很深的爸爸....

感恩,我有明白事理的老爺,奶奶....

 

感恩, 我有一班能共患難的知己...

感恩, 我能做我喜愛的事.....

感恩, 我能改變自己...

感恩, 我身邊有很多扶助我成長的朋友...

感恩, 我生活上給我挑戰難題的人...

感恩, 我學到書本學不到的人生哲學...
 

感恩, 我成為別人的聆聽者...

感恩, 我感受到家人及朋友的愛...

感恩, 我知道自己不是一人獨行...

 

 

感恩, 我有從前的經歷...

感恩,我所擁有的一切.....

感恩,我懂將心比己....

感恩,我懂珍惜,體諒.....

感恩, 我仍活在當下...

 

 

感恩, 我有一班很支持我的朋友們!!

6 則留言:

  1. 睇完你既post,我都想講番句感恩呀~~~~~~
    你講得好啱!!!正因為我哋有過去既經歷,我哋先懂得知足,感恩!!
    琴晚聽到個好sad既消息,有一個朋友唔見一排,原來個肝有事,仲要係末期,點解??????唔煙唔酒,廿幾歲女,結咗婚一年.....
    我聽之後個心真係好痛,你知麻,感受特別深,唔再係好似以前咁聽人講朋友既朋友....可能人大咗啦,對呢d嘢特別上心,所以你呢篇post真係好好,我哋平安既每一日真係要感謝天父!!!!!!!
    [版主回覆02/24/2010 15:30:00]我好明你的感受,我會祝福你的朋友。
    係呀,好多嘢唔再係只聽朋友的朋友,由我小學識到而家的好好朋友,大家一齊睇住對方拍拖,結婚,生仔,係我結婚果日,估唔到係我最後見佢一面。係我結婚之後的一個月,就收到佢去咗的消息,當時係唔信,咁就留低咗佢的年幼囝囝及老公。失去咗一位好好朋友,果一刻真係同你一樣咁諗,再唔係聽人講朋友既朋友....個心好痛,我都喊咗好多日。
    同埋,你會越嚟越覺得,當事情發生咗之後。。你唔會再想問‘點解’!因為唔會有得解。 可以話係好似負面,但都可以話係好樂觀。
    睇嚟你由舊年開始,成長咗唔少,同我以往的經過一樣,因為經曆,會令人長大!
    好好珍惜朋友,多啲見面,亦要常常為自己打氣。朋友,加油啊,記得我會支持你啊。亦都想同你講: Mrs 菇,好高興認識你,亦都感謝您的支持,問候。一齊努力面對一切難關,我相信只要有愛,我哋一定可以渡過所有難關的。

    回覆刪除
  2. 十卜十卜
    [版主回覆02/24/2010 22:00:00]喂, 你個洋蔥湯攪成點呀...

    回覆刪除
  3. 我們有機會由blog友變好友, 得閒燒野食, 打邊爐........嗎??
    hehe~ 有時覺得, blog友比現實朋友更明白自己, 更了解自己
    看見你和少爺~ 每次都好希望我身邊能有一位少爺~ 陪我渡過每一天
    hehe~ 有冇好介紹呀

    回覆刪除
  4. 冇整呀,所以希望今個星期可以係屋企整.....^^
    [版主回覆02/25/2010 22:46:00]咁都試吓啦...natalie 生咗了, 你收到sms啦, 係咪. 到時我哋可以去探bb啊....yeah. 嘩. 係喎, 有無興趣去sogo club學cooking呀, 不過要成420元, 但係我覺得都抵嫁. 因為係學4樣嘢, 每班10個人, 由前菜, 湯, 主菜及甜品, 大廚親自教授, 我哋親手做, 然後即刻整完, 一班學生及廚師一齊食埋嫁. 我朋友上咗, 環境又靚, 仲要好足材料及係靚料, 我計過係抵嫁.  而且sogo club入會唔駛錢嫁.
    http://www.sogoclub.com.hk/enews/cooking/frenchfood-jun08.html
    我睇中咗呢個呀, 我夾過呢個係最抵, 因為材料貴, 我想報3月22日晚上學呀, 喂, 你又去呀, 等我有伴呀嘛.
    龍蝦凍沙律 + 威士忌龍蝦湯 + 紅酒摩利菌燴牛膝 + 合桃提子焗朱古力

    回覆刪除
  5. 去呀去呀,預我啦.....
    [版主回覆02/26/2010 12:14:00]咁好呀,我幫你入埋會,同埋報埋名。YEAH。

    回覆刪除
  6. 對呀~~~每件事我地都要感恩,感謝我地有生命、有氣息,可以同屋企人、自己鍾意既人、朋友可以分享每一日既快樂與悲哀,感恩我地有一個愛錫自己既老公、感恩屋企對自己無私既奉獻,只要每日都存住感恩既心,每日都會過得很快樂!!!加油~~~~支持你!!
    [版主回覆02/26/2010 12:15:00]大家互相支持呀,OK。
    祝福您及您的家人。

    回覆刪除