關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月19日 星期五

焗洋蔥湯(內附食譜)


 


焗洋蔥湯


(Onion Soup Au Gratin)


 


材料: (8 人份量)


1 公斤   洋蔥, 切幼絲, 直紋切


4 湯匙  初搾橄欖油


1 茶匙  乾百里香 (Thyme)


1 湯匙   麵粉


1 公斤  清水


1 1/2粒  牛肉湯精 (OXO牌子)


200 毫升  白酒


8 片  法式長麵包


2 湯匙  油


1 粒  蒜頭


100 克  Gruyere芝士, 刨碎


 


做法:


1. 燒熱油, 加入洋蔥炒至透明, 轉慢火慢慢煮至軟身及呈淺啡色,


需要時間大約20至30分鐘. 記得不繼炒, 唔好停手呀.


2.加入麵粉 , 拌勻, 再煮2分鐘


3.  倒入白酒, 用中火煮至差不多全蒸發掉, 加入牛肉湯精, 水及


百里香, 煮滾後收慢火煮約30分鐘, 以鹽及胡椒粉調味.


中間如果覺得唔夠水, 就自己加減了.


4. 洋蔥湯盛於湯碗內, 蓋上一片巳塗油及擦上蒜頭的法式長麵包,


灑上芝士碎, 用焗爐焗至金黃色便可趁熱飲用.


 



 


牛肉湯精 (OXO牌子)


係百佳,惠康都有得買



沒有留言:

張貼留言