關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月18日 星期四

凍到飛起

嘩。。呢排真係好凍凍


連蕭C奶最暖的褸,上年都無出場


今年終於都可以出場了。。YEAH!


太凍了,凍到個人咩都唔想郁


只想冬眠及狂食


因為太凍的關係


就算好勤力的蕭C奶


都唔肯煮飯呀


所以呢幾日決定日日都出街食


唔駛買, 唔駛洗,唔駛做嘛


啲工夫錢都係要比人賺吓啦!


 


咁凍,蕭C奶諗都唔駛諗


好想打 bin bin啊


所以連續兩日都出咗去打 bin bin


勁滿足。。不過比醫師知道的話


呵呵。。。一定話鬼我呀!


 


咁凍的天氣


其實返工都幾好


因為有郁動的關係


所以個人都精神啲同埋暖啲


係屋企唔郁,其實越坐越凍


成個人都震吓震吓咁


 


好似話下星期會和暖喎


唔知係咪真的呢?


2 則留言:

  1. 嘩!!如果買野返屋企自己煮,要洗菜果陣真係唔好攪我,D水凍到隻手赤曬,我晚晚上床隻腳冰到,我老公問我係咪係雪櫃走出黎,隻腳一定要搵老公取暖,如果唔係就唔洗訓,下年我要買個暖水袋,因為真係凍得太緊要喇!!
    [版主回覆02/20/2010 15:40:00]吓 ....你一直都無暖水袋..咁多年點過冬天瞓覺呀..
    我由細到大冬天一定要有暖袋先可以瞓到嫁, 對屎人腳, 係由入面凍到出嚟嫁喎, 無咗個暖袋, 更本係瞓唔到喎. 你好勁呀!
    但係呢排咁凍, 我又唔駛暖水袋喎, 不過我就開咗個暖爐係房, 我自己都覺得好出奇, 無暖水袋都瞓到喎, 可能係個暖爐關係啦.
    咁你屋企有無暖爐嫁??? 你有埋晴晴, 更加要買啦, 暖好多嫁.

    回覆刪除
  2. C奶, 有野想問問你, & 同你傾傾呀.
    我4月中公司有個job, 要幫個客做個kitchen display, 咁我要買一些kitchen用的不秀鋼掛牆架及鉤等, (總之就係kitchen用黎擺呢樣擺果樣果d野啦), 我只display4-5日, display完之後就冇用了), 你如果時間夾得來的話, 我可以買0既時候和你相討, 我用後平d讓比你哦)
    p.s. 我只係display 幾日only, 因我個客係買pan的
    你有咩意見就話我知啦 / 你有朋友有興趣都可以問問我
    [版主回覆02/20/2010 15:42:00]其實我都要買kitchen用的不秀鋼掛牆架及鉤等, 我都睇咗想要邊啲款, 不過未決定. 但我哋諗住返大陸買呀, 平好多呀, 係香港要成200蚊左右一個, 我覺得好貴囉.
    其實同你夾到都無問題, 問題係你買的款我like唔like啫. 咁啦, 你到時用完, 就搵我, 好唔好呀. 有平更係好嫁, 加上你又唔駛嘥咗嘛. ok.

    回覆刪除