關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年2月3日 星期三

吹親又激親

 


 


啍。。。激鬼死呀,


琴晚只係同少爺遲咗五分鐘上堂


即刻被人坐咗個位


個條友仔呀,都唔係路嫁


(蕭C奶又粗嘴了)


第一次出嚟行走江湖呀


個個都係坐番第一堂的位嫁啦


攪到我同少爺被迫坐第二個位


都無問題


只不過。。。。個位剛剛對住個冷氣機吹風位


成堂係咁比個冷氣機吹住個後尾枕


唉。。。死得了


蕭C奶係唔可以比風直吹到個頭及頸


咁會好容易吹到頭痛及病


其實呀老師都好好


見我係咁用件衫頂帽左避右閃


老師都即刻將個冷氣較細咗嫁


不過無用的,因為根本個吹風口係無得改


只係細風咗, 但都好過大風的


但全晚因為係咁吹住


就係咁將件衫的帽推高至後尾枕


係咁吹係咁吹


吹到我無哂心機上堂


只想快啲落堂


唉。。要少爺番去同我補習了


因為蕭C奶只係聽到一半咋


啍,下堂要早返上去先


坐番自己個位


比個下馬威佢睇吓


睇佢下次仲敢唔敢坐我哋個位


無啲規矩!


 


沒有留言:

張貼留言