關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月23日 星期三

甜甜蜜蜜Macaroon

甜甜蜜蜜Macaroon


 



 


第一次學人整macaroon


原來都有好多技巧嫁


希望有機會, 有時間, 係屋企練習多啲啦..


7 則留言:

  1. 好靚 , 見到都想食呀!

    回覆刪除
  2. 勁喎, 我仲想問你係邊樹買?? 自己整?? 好靚,一定好好食.......

    回覆刪除
  3. 嘩!!!"馬卡龍"都識整!!!
    好唔好味呀??我食過一次,係細妹飛完法國買返嚟...但係...我覺得中間D餡好難食...唔知係佢買左定係點,因為我見人地平時個D都好似唔係咁,搞到我以後唔夠膽色喇>~<

    回覆刪除
  4. 整得好靚!YES~ Try at home!!!

    回覆刪除
  5. woww very nice!!

    回覆刪除
  6. Looks nice, 整得好靚!

    回覆刪除
  7. 哇 ! 你真係入得廚房出得廳堂, 好勁呀

    回覆刪除