關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月19日 星期六

大自然氣息之貝殼零錢包@第21件手作仔

大自然氣息之貝殼零錢包@第21件手作仔


 


朋友仔生日


一早知呢位朋友好鐘意蘋果綠色


所以為她做了這個充滿


大自然氣息的包包啊..



離開少少話題...


有無留意呢個旋轉木馬呀...


係咪好似agens b的旋轉木馬呢...



 



 



 



玲姐...生日快樂呀...


見到你鐘意, 我就開心了...


小小心意, 請笑納啊...



 


1 則留言: