關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月8日 星期二

優雅化妝包@第20件手作仔

 


優雅化妝包@第20件手作仔


 


較早前朋友仔MONICA靚女牛一


一心都想做一份手作送給她


MONICA是一位大美人啊


她也是蕭C奶的天使朋友


無論外表及內在都是美美的


 


美人當然要配美麗的東西啦


想了一段時間


終於想到了, 就做這個包包送給她吧!


 


這個化妝包外表非常優雅


實在很適合MONICA這位大美人啊


蕭C奶在次祝您:


青春常駐!


事事如意!


開心甜蜜!


 



這個化妝包因為SIZE比較大


加上上下都不同布布


所以要用上多一點的時間來縫


哈哈...加上每次蕭C奶縫新作品


不多不少也會有一些烏龍的事發生


所以縫這個包包時, 也用上了我很多晚的時間啊



各位觀眾...請仔細看清楚吧


這個包包共有2處烏龍點


第一個你們現在是不會看到的


因為巳給我更正好了


而第二個烏龍點就是....


當我縫好了整個包包時


才發現....我沒有將白色喱士縫在包包的兩側邊啊...@@


原本想...算吧, 沒有喱士也可以啊


但是....最後我想到沒有這兩條喱士


美人每次拉拉鏈時, 會很不順啊


所以最後硬著頭皮, 只好強行把這兩邊喱士補縫在外邊


所以呢.....美中不足啊....><



這個包包須然用了我很多精神及眼力去縫製


但是當看到這個作品完成後


以及看到大美人收到時的驚喜開心的表情


那種滿足感真的不能用言語筆墨來形容啊


感謝美人喜歡我這個包包!


 



 


 


3 則留言:

  1. 好靚呀!!!
    哈哈...我望到幅相時,都諗...點解條lace好似咁得意,仲以為你專登整到咁添~
    我同你一樣...成日都有D烏龍事發生...好搞笑^^
    [版主回覆02/10/2011 10:16:00]其實真係肉酸死呀...> <, 我成鬼日都係咁嫁, 尤其係每次整新嘢, 必定, 係必定至少有一個烏龍嘢呀..
    喂, 你間屋執得七七八八未呀...咁大間真係要用好多時間及心血去執呀. 而且有啲嘢, 又要住落咗先可以買及安排啊.
    我住咗四個月了, 都仲有好多嘢未完成嫁...哈哈...都係果句, 得二百幾尺都要整咁耐....真係笑C人啊...

    回覆刪除
  2. 好靚呀!!!
    哈哈...我望到幅相時,都諗...點解條lace好似咁得意,仲以為你專登整到咁添~
    我同你一樣...成日都有D烏龍事發生...好搞笑^^

    回覆刪除
  3. 我呢家已經住住先...不過真係好多野未搞...我諗真係Settle down...隨時要等復活節呀....
    哈哈!!多野搞係唔關間屋大定小事...無論間屋大/小,有D係一定要有就有,所以點都會有D野買極都買唔完囉!

    回覆刪除