關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月11日 星期五

拼布平底口金@第22件手作仔

 


拼布平底口金@第22件手作仔


 


一直都很想做這款平底口金


想起初初接觸手作仔


第一樣學的就是普通的口金包


巳覺得很可愛, 很美


 


後來知道原來口金包


還有很多不同的形狀, 款式


嘩....都很想去嘗試做啊


 


朋友仔陳米米剛好在這個2月份牛一


她有福了


剛好這幾天有時間


所以就做了這個平底口金包來送給她


 


正面



背面



裡面





MAG 同你講句生日塊落呀.....

這款平底口金包包,

你要常常放在身邊啊,

因為它會為你帶來平安,

順利及蕭C奶給你的祝福啊....
 

 


 


2 則留言:

  1. 很美啊!我也有口金的作品哦!祝你情人節快樂!
    [版主回覆02/14/2011 12:54:00]先謝謝PING的到訪啊...
    我仲係初哥咋, 只係玩咗半年左右.
    嘩,我剛去你的BLOG, 你好勁呀, 係玩拼布嫁, 拼布係一門好高深的手作啊...你的作品, 好靚, 拼得好好呀.
    謝謝你的分享啊.

    回覆刪除
  2. JOBE,第21件去左邊樹呀?
    [版主回覆02/16/2011 15:50:00]嘻嘻...咁都比仔發現咗....將會登場....稍等啊

    回覆刪除