關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月19日 星期六

西蘭花忌廉湯(內附食譜)

 


西蘭花忌廉湯(內附食譜)


 


這個湯, 一直以來都以為很難做


原來其實只係好簡單嫁


大家都不妨試吓啦..



材料:  (2人份量)


西蘭花---1 (切成小顆)


---適量


粗胡椒粒---適量


麵粉---3-4 tablespoon


淡忌廉 whipping cream-- -125m l


---2碗半


 


 


做法:


1. 將西蘭花洗淨, 抹乾, 切成小顆, 備用


 


2. 將水煮滚後, 放入西蘭花灼至六七成熟


 


3.倒入淡忌廉煮滾,


將麵粉溝少許水攪勻, 慢慢逐少地倒入忌廉湯內,


邊攪邊倒直至到喜愛杰身程度


 


4. 加入鹽及粗胡椒粒調味, 攪勻,


熄火, 盛入碗中,完成~~


 



有興趣請CLICK入:


浪漫溫馨情人節晚餐2011


 


食譜來自: JUBIE


5 則留言:

  1. 好似好好味咁
    [版主回覆02/21/2011 22:38:00]真係好好味嫁.....我都係第一次試整, 估唔到咁成功...

    回覆刪除
  2. 咦!!又真係唔係好難咁喎~~
    不過...呢家我無咩機會煮飯...因為老爺會煮.不過我屋企都未真係完全裝修好晒,水電都係臨時...等真係OK晒!我都試吓整野食先得!!!
    [版主回覆02/22/2011 21:56:00]好呀好呀, 到時攪好間屋, 一定要試吓呀...

    回覆刪除
  3. 呢個唔錯喎, 可以整淡味版等大細孖都有得飲, 佢地超LIKE飲忌廉湯, 但我又唔想煮罐頭湯佢地飲...
    [版主回覆02/23/2011 22:40:00]你試吓....呢個唔係好濃嫁, 信我啦.

    回覆刪除
  4. 遊戲口袋 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女視訊 聊天 美女論壇

    回覆刪除
  5. 遊戲口袋 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天

    回覆刪除